Beantwoorden
Moca
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Hoort wie klopt daar? Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Radiozenders?

Vroeger tikte ik  bvb 914 in om op Radio2 Antwerpen te komen, dat gaat nu niet meer , wat is de juiste manier nu om daar snel te komen?

0 Likes
10 reacties
Arne94
Freshman Meerweter
Berichten: 49
Smartlock Warming up? On a roll... De 3 wijzen!

Radiozenders?

@Moca Op de TV-Box is er een radio portaal voorzien, waar alle radio kanalen zich begeven.

Je kan deze bereiken door op de Home knop te duwen op je afstandsbediening.

 

Je kan ook op de microfoon knop duwen en terwijl je deze ingedrukt houdt "Radio" zeggen om het radio portaal te openen.

 

FMisplon
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
π-DAY! Say what?! On a roll... De 3 wijzen!

Radiozenders?

Een aantal radiokanalen lijken me niet beschikbaar te zijn? Zoals NRJ België en Nostalgie... klopt dit?

0 Likes
Arne94
Freshman Meerweter
Berichten: 49
Smartlock Warming up? On a roll... De 3 wijzen!

Radiozenders?

@FMisplon

Bij mij staan deze er in ieder geval wel tussen.

 

Let wel op dat je naar het icoon moet kijken en niet de tekst eronder. Deze tekst geeft meestal het programma weer dat zich nu afspeelt op dit radio station!

Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Radiozenders?

Welke idioot heeft dat bedacht?

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5293
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Radiozenders?

de fabrikant van de nieuwe box misschien 😉 

telenet heeft enkel de beslissing genomen deze app te gebruiken, en vrees dat dit in andere landen ook zo is, zou dit eens moeten opzoeken.

in het begin stonden deze zenders nog in de zenderlijst als gewoon aanklikbaar zoals de tv zenders maar na een eerste update waren die in de app portaal gezet.

voor de ene een pluspunt, en voor de ander een nadeel.

ik vind het ook een nadeel voor als je naar radio wil luisteren via de box op een versterker bv of ander audio apparaat dat je uw tv moet aanzetten altijd om te zien op welke zender je staat.....


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Radiozenders?

Dat is inderdaad niet handig wanneer je radio wil luisteren.  Kan volgens mijn wel aangepast worden zodat je een kanaal nummer zoet .

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Radiozenders?

@Thailand, de radiozenders zitten niet meer in de TV-gids en hebben dus ook geen zendernummering meer. Je kan ze op de nieuwe TV-box enkel nog terugvinden in het radioportaal, alleemaal centraal op één plaats. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Radiozenders?

Ik vind het vooral onhandig dat men telkens de tv moet aanzetten om radio te spelen. Is echt een fout van de developper vind ik .

FMisplon
Professional Weetjesweter
Berichten: 37
π-DAY! Say what?! On a roll... De 3 wijzen!

Radiozenders?

Vroeger kon je de radiozenders beluisteren met daarbij gewoon zwart scherm... dit is nu niet meer mogelijk?

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 489
Waar zijn die handjes? De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Radiozenders?


@FMisplon  schreef:

Vroeger kon je de radiozenders beluisteren met daarbij gewoon zwart scherm... dit is nu niet meer mogelijk?


Volgens mij was dit vroeger ook enkel mogelijk bij Stingray, bij de meeste andere radiozenders bleef er ook altijd een logo in beeld staan. Denk niet dat het nu nog mogelijk is om een zwart scherm te krijgen. Na een aantal minuten springt het keuzescherm wel weg voor een soort "screensaver" om inbranden te vermijden.

0 Likes