Beantwoorden
Zwiebs
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Aangepaste opnames instellen op de Telenet TV-box

Vraagje kan je op de nieuwe tv box een aangepaste opname maken zoals op de digicorder bevoordeel een opname die start op 15 en dat het eindigt om 18 

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Tv box opnames

0 Likes
7 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aangepaste opnames instellen op de Telenet TV-box

Ik heb zelf geen TV-Box maar heb al wel gelezen als zou dat nu net één van de minpunten zijn van de TV-Box. Je kan niet willekeurig instellen hoeveel voor en hoeveel na een programma de opname begint en start.

 

Er zal wel iemand die het zeker weet bevestigen (of ontkennen, kan ook altijd ...)


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Aangepaste opnames instellen op de Telenet TV-box

@ZwiebsNeen kan niet, de opname wordt gedaan aan de hand van de epg en een bepaalde duur voor en na na elke opname.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aangepaste opnames instellen op de Telenet TV-box

Dankuwel @Master-Magic voor de bevestiging 😉


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Aangepaste opnames instellen op de Telenet TV-box


@StefaanH  schreef:

Ik heb zelf geen TV-Box maar heb al wel gelezen als zou dat nu net één van de minpunten zijn van de TV-Box. Je kan niet willekeurig instellen hoeveel voor en hoeveel na een programma de opname begint en start.

 

Er zal wel iemand die het zeker weet bevestigen (of ontkennen, kan ook altijd ...)


Het zijn nou net de mensen die zelf geen TV-box hebben die dit een minpunt vinden.

Ze laten dan ook geen kans voorbij gaan om dit nog eens aan te dikken.

Bij mijn digicorder nam ik ook 10min voor en 30min na op net zoals de TV-box nu doet.

Ik heb de TV-box nu 3 jaar en ik heb zeker niet meer "oncomplete" opnames gehad als vroeger bij de digicorder. Ik wil nooit nog terug een digicorder! I ♥️ my TV-box.

0 Likes

Aangepaste opnames instellen op de Telenet TV-box

Volgens mij word jij (en nog sommige andere betweters hier) betaald om de tv box te verheerlijken. Het is toch normaal dat mensen zich TERECHT vragen stellen vooraleer een kat in een zak te kopen!!!

0 Likes

Aangepaste opnames instellen op de Telenet TV-box


@Ex-Netweter  schreef:

Volgens mij worden jij (en nog sommige andere betweters hier) betaald om de tv box te verheerlijken. Het is toch normaal dat mensen zich TERECHT vragen stellen vooraleer een kat in een zak te kopen!!!

 
 

Nog iemand die zelf geen TV-box heeft en het niet aandurft zich er één aan te schaffen om dan uiteindelijk te zien dat het allemaal nogal meevalt. I rest my case.

Ik ben niet betaald. Ik baseer me enkel op feiten. Niet op veronderstellingen.

Doe ik dat wel dan start ik met "Ik DENK dat...."

Je mag je vragen stellen. Als we deze beantwoorden en daarbij je argwaan zou moeten verdwijnen wil je het niet geloven. Dat kan allemaal niet zijn. Wij zijn leugenaars. Wat kunnen wij nog meer doen???

Dit lijkt erg op het gedrag van antivaxxers. Complottheorieën enz.

Man man man....

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aangepaste opnames instellen op de Telenet TV-box

@Ex-Netweter  en @Ex-Netweter 

 

Gentlemen, please ...

 

Iedereen heeft recht op zijn mening en deze mag op een beleefde manier verkondigd worden. Niemand hoeft er daarom mee akkoord te gaan en iedereen mag een andere mening hebben.

 

Maar laat ons dat please op een hoffelijke manier doen zodat dit een aangenaam forum kan blijven.

 

Dankuwel.

 


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.