Beantwoorden
Stefaan74
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Aanmelden op Chromecast met Google TV lukt niet

Ik probeer de Telenet TV-app op Chromecast met Google TV. De app toont QR code om aan te melden, maar inloggen op de website geeft 'oeps... aanmelden mislukt'. Diezelfde account werkt wel op de TV-app op een smartphone.
De Telenet TV Flow app werkt ook niet. Ik krijg numerieke code en aanloggen lukt via gsm/website, maar in de app op Google TV krijg ik een foutmelding dat aanloggen mislukt is.
Enig idee wanneer die opgelost wordt?
De VRT NU app werkt al perfect, alsook de VTM GO app.

Tags (1)
0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanmelden op Chromecast met Google TV lukt niet

@Stefaan74 

Kun je wel duidelijk stellen wat je hebt want nu ben je op de twee apps aan het aanmelden maar je kan maar één gebruiken. 

 

Heb je een tv box ? = je kan gebruiken maken van de tv app en daarop inloggen. 

Heb je tv flow ? = je kan gebruiken maken van de tv flow app. 

 

Je kan dus nooit van de twee tegelijk gebruiken maken en inloggen dat is niet mogelijk. Het is dus of wel de tv app of wel de tv flow app. Wel duidelijk blijven in je vraag.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Stefaan74
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

Aanmelden op Chromecast met Google TV lukt niet

@patrick37, ik heb geen tv-box noch tv-flow. Ik heb een Chromecast met Google TV. Zo'n bakje dat je aan uw HDMI hangt, en op uw WiFi connecteert.
In de PlayStore op die Chromecast heb ik 2 Telenet apps teruggevonden, nl de 'Telenet TV'-app, en de 'Telenet Flow'-app. Ik probeer in beide in te loggen met een account die wel werkt in de Yelo-app op mijn smartphone. In beide apps krijg ik foutmelding bij het inloggen.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Aanmelden op Chromecast met Google TV lukt niet

@Stefaan74Dat lukt dus niet als je een digicorder hebt en yelo app gebruikt, die andere apps zijn enkel voor de Telenet box en het flow abbo.

De digibox en digicorder werken dus enkel met yelo en de Telenet box met de Telenet tv app en flow app met het flow abbo.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanmelden op Chromecast met Google TV lukt niet

@Stefaan74 

Onze KRAK @Master-Magic heeft het al uitgelegd. 

 

Voor de tv box gebruikers is er de tv app ; voor de tv Flow gebruikers de tv flow app en voor de digicorder gebruikers de Yelo Play app. 

 

Dus nee je kan met je gebruikersnaam niet op die apps inloggen. Moest je overgaan naar één van de twee andere benoemde kan je wel met je zelfde login daarop inloggen want bij verandering zal je gebruikersnaam niet veranderen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Camperdiksmuide
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day

Aanmelden op Chromecast met Google TV lukt niet

En de Yelo play app kan je niet instaleren op de Chromecast met google tv, of andere toestellen die werken met android tv. Je kan hem wel side-loaden. Of je kan nog steeds casten vanaf je gsm of tablet naar de chromecast.

0 Likes