Beantwoorden
Ithron
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! Primeur! Pageturner! It's your second party!

Aanmelden op TV-app niet mogelijk na installatie TV-box

Dear all,

Sinds enige dagen bezit ik zo'n nieuwe TV-box. Yelo weg, nieuwe app geïnstalleerd op m'n iPhone 12 en bij m'n vrouw (ook iPhone 12), maar we geraken niet aangemeld. Met m'n Telenet login kan ik niet aanmelden, zoals voorheen op de Yelo app. Idem voor m'n vrouw. We krijgen het scherm om aan te melden, maar na het invullen van de gegevens en klikken op "aanmelden", verdwijnt dat zonder ons aan te melden. Op m'n PC kan ik ook niet aanmelden ("foute pincode", het aanmeld scherm verschijnt zelfs niet).

Enig idee wat er fout loopt? Ik heb zo'n CV8560E modem in bridge mode, maar de TV Box hangt rechtstreeks op de Telenet modem. Alle andere toestellen (iPhone & laptop) zitten op m'n eigen netwerk, op de router achter de MAC pass through.

Ik heb de app al verwijderd en opnieuw toegevoegd - geen verschil.

Input/hulp is welkom.

Dank

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Aanmelden op nieuwe TV-app

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
Fabyyyy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Aanmelden op TV-app niet mogelijk na installatie TV-box

Wij 3dagen geleden ook de box geïnstalleerd. 1ste dag werkte prima en vanaf 2de dag hetzelfde probleem als jou. Al van alles geprobeerd maar niets lukt. Kan enkel zien op de app dat hij disconnected is😐

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1605
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Aanmelden op TV-app niet mogelijk na installatie TV-box


@Ithron  schreef:

Input/hulp is welkom.

Dank


Ik denk dat niemand hier op het Forum hulp kan bieden, anders dan je aan te raden contact te nemen met de Klantendienst, via een van de diverse kanalen (social media waarschijnlijk het snelste) ...

0 Likes
Fabyyyy
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! Hi there!

Aanmelden op TV-app niet mogelijk na installatie TV-box

Na vele messenger berichten van telenet. Gebeld naar telenet. Eindelijk zag iemand het probleem. Het is blijkbaar een externe firma die de app blokkeert. Zal maar binnen een paar dagen opgelost zijn omdat het weekenddienst. Laat ons nubduimen dat het opgelost geraakt 👍👍

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5846
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Aanmelden op TV-app niet mogelijk na installatie TV-box

@Fabyyyy 

Wel een beetje een raar fenomeen dat een 'externe firma' je login tegenhoud op de app. Hebben ze ook vermeld wat voor firma of iets ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes