24757
netweters
|
152454
antwoorden
|
20708
vragen
|
Dear all,
Sinds enige dagen bezit ik zo'n nieuwe TV-box. Yelo weg, nieuwe app geïnstalleerd op m'n iPhone 12 en bij m'n vrouw (ook iPhone 12), maar we geraken niet aangemeld. Met m'n Telenet login kan ik niet aanmelden, zoals voorheen op de Yelo app. Idem voor m'n vrouw. We krijgen het scherm om aan te melden, maar na het invullen van de gegevens en klikken op "aanmelden", verdwijnt dat zonder ons aan te melden. Op m'n PC kan ik ook niet aanmelden ("foute pincode", het aanmeld scherm verschijnt zelfs niet).
Enig idee wat er fout loopt? Ik heb zo'n CV8560E modem in bridge mode, maar de TV Box hangt rechtstreeks op de Telenet modem. Alle andere toestellen (iPhone & laptop) zitten op m'n eigen netwerk, op de router achter de MAC pass through.
Ik heb de app al verwijderd en opnieuw toegevoegd - geen verschil.
Input/hulp is welkom.
Dank
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Aanmelden op nieuwe TV-app
Wij 3dagen geleden ook de box geïnstalleerd. 1ste dag werkte prima en vanaf 2de dag hetzelfde probleem als jou. Al van alles geprobeerd maar niets lukt. Kan enkel zien op de app dat hij disconnected is😐
@Ithron schreef:Input/hulp is welkom.
Dank
Ik denk dat niemand hier op het Forum hulp kan bieden, anders dan je aan te raden contact te nemen met de Klantendienst, via een van de diverse kanalen (social media waarschijnlijk het snelste) ...
Na vele messenger berichten van telenet. Gebeld naar telenet. Eindelijk zag iemand het probleem. Het is blijkbaar een externe firma die de app blokkeert. Zal maar binnen een paar dagen opgelost zijn omdat het weekenddienst. Laat ons nubduimen dat het opgelost geraakt 👍👍