Beantwoorden
Michiel_DP
Experienced Meerweter
Berichten: 110
Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! De volle 100!

Aantal toestel beperking

Beste Telenet,


Ik heb een Chromecast, GSM, iPad, Laptop en PC afhankelijk van waar ik me bevind kijk ik dus via 1 van die toestellen. Maar nu kan dus mijn vriendin en mijn zoon niet op hun toestel kijken omdat er een beperking is van 5. Op zich niet erg mocht je geen 3 maand moeten wachten eer je een toestel kan vrij maken.
Is hier een oplossing voor en zijn er nog mensen die hier tegenaan lopen.

8 reacties
Mike93
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
Say what?! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Aantal toestel beperking

De 5 toestellen zijn inderdaad een enorme beperking en eigenlijk niet meer van deze tijd, een gezien van 3 zit al snel aan minimum 3 toestellen als het enkel en alleen de smartphone's registreerd, reken daar dan nog eens een tablet en een pc bij en je zit al aan je max aantal toestellen, terwijl je waarschijnlijk nog toestellen hebt die niet geregistreerd zijn. Voor een gezin van 4 is dat al helemaal een ramp volgens mij, hoe je het ook bekijkt 5 is eigenlijk te weinig vandaag de dag.

denzelva
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
π-DAY! Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden!

Aantal toestel beperking

Ik snap wel dat hierop een beperking zit. Heeft vermoedelijk met rechten te maken. Ik zou het persoonlijk beter vinden moesten ze de beperking opleggen voor het aantal toestellen dat gelijktijdig kan kijken. Lijkt dan zowat op Netflix waar je ook meerdere toestellen kan registreren maar wel maar op een beperkt aantal gelijktijdig kan kijken.

m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Aantal toestel beperking


@Mike93  schreef:

Voor een gezin van 4 is dat al helemaal een ramp volgens mij, hoe je het ook bekijkt 5 is eigenlijk te weinig vandaag de dag.


Wij zijn een gezin van 6 met elks iPhone, iPad & laptop...echt ramp hier. Inderdaad beter kijken naar oplossing zoals Netflix met beperking in aantal apparaten die tegelijk kunnen streamen ipv vast registreren (zoals @denzelva zegt). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Mike93
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
Say what?! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Aantal toestel beperking

@Suzy  Misschien een mogelijkheid om dit door te geven, want amper 5 toestellen is echt niet meer van deze tijd.

0 Likes
wingo
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Jij bent af! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Aantal toestel beperking

heb hier al gans de maand juni last van heb telenet gecontacteerd om mijn toestellen te deleten want mijn pc zit er 3x in , want als uw computer koekies verwijderd moet je blijkbaar terug registreren alez antwoord per sms gekregen dat ze er nog altijd mee bezig zijn dit reeds 3weken blijkbaar krijgen ze het niet geregeld pfff...

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Aantal toestel beperking

Dat opnieuw instellen gebeurde bij telkens zeer vlot, vreemd.
Ik kijk echter niet op PC (safari op Mac wordt niet ondersteund) & iPad is praktisch hetzelfde qua grote enzo.

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
wingo
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Jij bent af! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Aantal toestel beperking

ondertussen zijn we al 25/7 en is het probleem nog altijd niet opgelost, fantastische service TELENET ze krijgen het probleem niet opgelost..... nog 17 dagen moet ik w8 dan zijn de 90 dagen om en straks begint de jupiler pro competitie vind dit echt niet grappig meer.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Aantal toestel beperking

@wingo bij mij was dit binnen de 30 minuten opgelost, vreemd...

 

TIP: in tussentijd kan je de Jupiler Pro League in de Play Sports app kijken 😁 (deze is los van de Telenet TV app). 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes