24649
netweters
|
151388
antwoorden
|
20594
vragen
|
Wij hebben een play more abonnement. Wanneer we verder willen kijken naar een serie komt er op abonneren en worden we naar de tv-shop doorgestuurd. Zijn er problemen met play more?
Alvast bedankt!!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hier zijn er geen specifieke problemen alleszins.
Wat je kan doen is uw decoder eens stoppen met schakelaar achteraan en een aantal seconden later herstarten.
Is het probleem daarmee niet weg kan je best eens bellen naar helpdesk Telenet.
Groeten
Geen succes. Ik zal morgen eens bellen naar Telenet!!
@Ex-Netweter vergeet niet het speciale nr te nemen 015 33 44 88, en vraag of u wel degelijk bij de dienst voor de tv-box bent, anders vragen om u door te schakelen of een dossier laten opmaken.
Jos
Bedankt voor de tip!!
de zenders zijn veranderd, staat op dit forum al een topic over, de zenderaanpassing zal nog niet zijn doorgevoerd op de nieuwe telenet box, doen ze altijd bij een update voor de box 😉
er gaan tegen februari nog zenders verdwijnen, dus weer wat aanpassingen aan het zender aanbod.
Telenet heeft contact opgenomen en ze zullen het probleem bekijken.
Welke gaan er dan verdwijnen ?
@Thailand schreef:Welke gaan er dan verdwijnen ?
Play More Series werd samen gevoegd met Play More Cinema en Play More Select werd samen gevoegd met Play More Relax. Daardoor verdwijnen 2 van de 6 lineaire kanalen. Ook de zender AMC is gestopt met uitzenden vanaf 1 januari.
Jammer dat men die overblijvende kanalen uitzend in stereo ipv DD 5.1
Op dat gebied loopt Telenet achter op de concurrentie...
Food netwerk ... ik ken veel mensen die daar naar kijken ... Waarom moet die dan weg ... besparingen ...
ze verdienen te weinig in de Benelux aan die zenders, daarom stoppen ze ermee in de Benelux.
en zo zijn er al veel zenders gestopt omdat het niet meer opbrengt in de Benelux en vrees dat er nog gaan volgen.
Net gezien dat seizoen 7 en 8 zijn terug beschikbaar!!!