Beantwoorden
HansTerclavers
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Abonneren

Als ik bij het televisie kijken op 'OK' druk, krijg ik onderaan een tijdsbalk te zien met al de programma's. Als ik bij het huidige programma wederom op 'OK' druk, dan wordt het detailscherm getoond. Indien ik naar het vorige programma scrol (eventueel 2 of 3 programma's terug), dan verschijnt een popup die zegt dat ik mij moet abonneren. Het lijkt me logischer dat ook daar een detailscherm getoond wordt. In de plaats van de knop 'kijken' of 'verder kijken', zou dan een knop 'Abonneren' moeten staan. Hoe kan ik anders, zonder de info te zien, beslissen of ik mij al dan niet wil abonneren?

 

Indien gewenst kan ik foto's uploaden...

 

PS: In plaats van een gele gevarendriehoek te tonen als een afbeelding nog niet is gevalideerd, kan misschien de tekst 'Afbeelding wordt gevalideerd' getoond worden, al dan niet met een gevarendriehoek.

0 Likes
7 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Abonneren

@HansTerclavers 

Het abonneren is kiezen voor play of play more. Ik vraag me af waarom de beperkte inhoud van 1 programma die beslissing zou beïnvloeden. 

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
HansTerclavers
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Abonneren

U verstaat mij verkeerd. Alle vorige programma's tonen bij druk op 'OK' een popup om te abonneren. Het is toch veel logischer om het detailscherm te tonen, met daarop een link 'Abonneren'.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Abonneren

@HansTerclavers 

Het is moeilijk om het beeld voor de geest te halen. Eens men terugkijk tv heeft is dat abonneren gedoe verdwenen en start de uitzending gewoon.

Ik vrees wel dat wijzigingen van die aard nog niet gaan geïmplementeerd worden.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Abonneren

Normaal heb je nu bij de gewijzigde wigo’s 36 uur gratis terugkijk TV. Indien je kiest voor Play of Play More, wordt dit 7 dagen terugkijken.

Never trust in Dust
0 Likes
HansTerclavers
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Abonneren

@louishufk , ik had de tv-box in test en had dus ook Play More. In het begin begon met een druk op 'OK' bij een vorig programma het programma inderdaad direct af te spelen. Ik meen mij echter te herinneren dat, na de laatste update, eerst het detailscherm getoond werd, met daarop een link 'Kijken'. Aangezien ik nu niet meer over Play More beschik, kan ik dit echter niet verifiëren.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Abonneren

@HansTerclavers 

je loopt naar de uitzending/ drukt OK/ je krijgt enkele details + "vanaf begin kijken"

En daar gaat hij.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
HansTerclavers
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
Twee handen vol! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Abonneren

@louishufk 

Vandaar mijn opmerking om hetzelfde te doen wanneer men niet over Play More beschikt. Je loopt naar de uitzending/ drukt OK/ je krijgt enkele details + "Abonneren".

 

Maar goed... Dit gaat nog niet direct geïmplementeerd worden.

 

Ook groeten.

0 Likes