Beantwoorden
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Hoeveel keer 35 euro ?

Als ik mijn HD Digicorder (huur) en HD digibox (aangekocht) wil vervangen door 2 TV-Boxen, hoeveel zou me dat kosten?

 

Volgens deze pagina kost me dit slechts eenmalig 35 euro, en mag ik mijn aangekochte digibox zelfs houden (om eventueel door te verkopen, want hij zal toch niet meer werken op mijn installatie).

Maar ik kan dus naar huis met 2 TV-boxen voor 35 euro ?


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
4 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoeveel keer 35 euro ?

@Steven-E wat ik heb begrepen is dat u eenmalig 35 euro betaald als u een nieuwe tv box wil gaan halen en u kan tot 4 boxen afhalen.  De gekochte digibox kan u houden maar deze gaat niet werken in de nieuwe opstelling omdat de platformen verschillend zijn van werking. De digicorder neemt u mee en de 35 euro wordt verrekend op uw eerst volgende factuur.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Hoeveel keer 35 euro ?

Ok. Ik heb een Wigo 25GB, dus betaal ik 4,45 maandelijkse huur voor de 2de TV-Box (eerste is inbegrepen in de Wigo).

Fair deal.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Hoeveel keer 35 euro ?

Ja.

Vermits je dan één toestel meer huurt dan nu, zal je maandelijks abonnementsgeld verhogen met de huur van een tweede toestel. Als ik me niet vergis is dat 4,45 euro per maand.

 

EDIT: overbodige reactie, vermits het gelijktijdig was met de vorige

Iguana69
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

Hoeveel keer 35 euro ?

Wij hadden 2 gehuurde exemplaren en waren ook aan het twijfelen. Op de telefonische klantendienst werd ons bevestigd dat er voor de €35 tot maximaal 4 gehuurde toestellen kunnen worden omgeruild naar de nieuwe TV-BOX. In het geval van een extra box vermoed ik dat het geen probleem zal zijn aangezien je een nieuw en extra toestel huurt.

IT'er, technologie nerd en hobby fotograaf.
0 Likes