24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Als ik mijn HD Digicorder (huur) en HD digibox (aangekocht) wil vervangen door 2 TV-Boxen, hoeveel zou me dat kosten?
Volgens deze pagina kost me dit slechts eenmalig 35 euro, en mag ik mijn aangekochte digibox zelfs houden (om eventueel door te verkopen, want hij zal toch niet meer werken op mijn installatie).
Maar ik kan dus naar huis met 2 TV-boxen voor 35 euro ?
@Steven-E wat ik heb begrepen is dat u eenmalig 35 euro betaald als u een nieuwe tv box wil gaan halen en u kan tot 4 boxen afhalen. De gekochte digibox kan u houden maar deze gaat niet werken in de nieuwe opstelling omdat de platformen verschillend zijn van werking. De digicorder neemt u mee en de 35 euro wordt verrekend op uw eerst volgende factuur.
Ja.
Vermits je dan één toestel meer huurt dan nu, zal je maandelijks abonnementsgeld verhogen met de huur van een tweede toestel. Als ik me niet vergis is dat 4,45 euro per maand.
EDIT: overbodige reactie, vermits het gelijktijdig was met de vorige
Wij hadden 2 gehuurde exemplaren en waren ook aan het twijfelen. Op de telefonische klantendienst werd ons bevestigd dat er voor de €35 tot maximaal 4 gehuurde toestellen kunnen worden omgeruild naar de nieuwe TV-BOX. In het geval van een extra box vermoed ik dat het geen probleem zal zijn aangezien je een nieuw en extra toestel huurt.