Afstandsbediening Telenet TV-box op Samsung TV: Disney+
Beste
Ik had een oude Samsung TV waar de app Disney + niet mogelijk was omdat deze TV te oud was.
Ik ben dan veranderd van de Digicorder naar een TV box nog altijd met mijn oude TV (omdat o.a. tv box in de kast mag blijven en meer opnames mogelijk Zijn)
Ik heb dan een nieuwe samsung TV gekocht waar de app Disney + wel zou moeten werken en die werkt..
Het probleem is dat wanneer ik de afstandsbediening van Samsung gebruik ,ik wel de app Disney+ kan gebruiken maar als ik de afstandsbediening gebruikt van telenet TV box dit niet mogelijk is.
Ik dacht dat misschien dat de tv box nog altijd de oude gegevens opgeslagen had (van de oude TV) en daarom de app niet herkend heeft?
Ik kan in ieder geval met de afstandsbediening van de TV box de app van disney+ niet laten werken en als ik de afstandsbediening van Samsung gebruik dan dit wel..
Probleem is dat ik de met de afstandsbediening van de TV box alles kan doen maar als ik naar de app Disney + wil gaan (meestal voor de kleinkinderen ) moet ik de afstandsbediening van Samsung nemen)
Nick heeft de inhoud van deze post bewerkt. | Reden: start topic aangevuld op basis van gegeven antwoorden
Titel gewijzigd door Nick (mod) | Vorige titel: TV box
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
afstandsbediening
-
instellingen
-
TV-box