|
26.303
netweters
|
163.524
antwoorden
|
|
21.973
vragen
|
@VanLooy Is meestal een HDMI connectie van de dhcp beveiliging dat problemen geeft met de tv.
let wel, er zijn hier op het forum veel meldingen met tcl tv’s waarmee er problemen zijn met Telenet apparaten (CI+ en de tv box ook al),
best niet leuk dat een persoon dit koopt via Telenet en er problemen ontstaan, en Telenet meld dan dat ze dit intern getest hebben allemaal.
Is daar iets aan te doen? Als ik de tv box opnieuw opstart is het een uurtje weg, daarna komt het terug. Al andere hdmi poort gepakt, al andere kabel gekocht. Vorige week hebben ze vanop de helpdesk een update gedaan van de box. Leek het 2 dagen in orde en ondertussen is het erger dan ooit tevoren.
@VanLooy Veel is er niet aan te doen als je al de HDMI kabel hebt vernieuwt en andere poort hebt gebruikt.
nog dit, je gebruikt toch de HDMI kabel dat is meegeleverd met de tv box ??
Daar was het probleem mee begonnen, vandaar dat ik deze vervangen heb. Het is wel de juiste.
Probleem ligt echt aan de telenet box hoor. Bij alles wat we kijken via de telenet bow zijn er problemen (netflix, hbo, reguliere tv).
Als ik de app rechtstreeks op tv gebruik of op ps5 iets kijk, is er geen probleem
@VanLooy Dan dit best melden aan Telenet zelf, als die nog in garantie is kunnen ze misschien de tv omruilen voor een andere, of kunnen ze het eens testen nogmaals in hun testruimte met de IP tv box en dat type tv.
Het is de kleine IP TV Box dat je bedoelt?
Indien ja, bekijk de aansluiting/poort waar je de stroom inplugt en bekijk of deze nog op zijn plaats zit. Of dat je deze wat kan bewegen