24748
netweters
|
152269
antwoorden
|
20687
vragen
|
Ik had graag op één of andere manier, beelden die ik aan het bekijken ben via mijn tv-box, opgenomen met mijn laptop.
Is hier een budgetvriendelijke manier voor met de beste kwaliteit van beeld en geluid?
Daar is al een topic over hier op het forum, normaal mag je geen kopie maken van tv programma’s via de tv box of digicorder, is Telenet hun reactie, je kan de zender vragen of je geen kopij kan bekomen bij hen als het iets lokaal is waarbij familie of andere familie leden op de uitzending komen.
Het andere onderwerp kan je hier vinden (incl de mening van Telenet): TV-box opname afspelen en bewaren met andere software
probeer eens met een usb hdmi capture stick en het gratis programma OBS , kan al van 10 € je kan er altijd meer aan geven ook natuurlijk https://www.aliexpress.com/item/4001015540770.html
@thomasdb dit is op eigen risico, als de opnames gedeeld worden en telenet komt er op dan is het je eigen schuld,
je kan ook de zender om een opname vragen van een programma waar je in voor komt.
ja wie neemt er in deze tijden nu nog op van TV, je kan er evengoed een camcorder op richten, het was maar als antwoord op de vraag
Hallo,
Nu blijven opnames maar 1 jaar beschikbaar op de Tv Box. Is er een mogelijkheid om opnames langer te kunnen blijven bekijken? Er is namelijk een programma waar ik in te zien was dat ik graag zou willen bijhouden?
Groetjes
Andy
Update door Master-Magic (Krak) | Reden: topic samengevoegd met bestaande thread omdat het over hetzelfde gaat