24749
netweters
|
152306
antwoorden
|
20689
vragen
|
Momenteel heb ik met mijn Wigo abo digicorder én tv's met kaartje (C+ module van Telenet).
Als ik zou switchen naar een abo met tvbox verdwijnt uiteraard mijn digicorder en komt de tvbox in de plaats.
Maar blijft tv met kaartje dan nog werken of niet? Of moet ik dus een andere oplossing voor deze tv(s) voorzien als ik zou overstappen naar tvbox?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Tvbox en tv met kaartje (C+module)
Opgelost! Ga naar oplossing.
Klanten die Telenet internet hebben en TV met een kaartje, hebben toegang tot het Yelo TV platform.
Klanten die een TV box gebruiken, hebben toegang tot de Telenet TV App.
Hebben klanten die een TV box hebben en ook TV met een kaartje dan toegang tot beide platformen?
Beste,
TV met kaartje (CI+) zal gewoon blijven werken zolang de coax-aansluiting actief is. Idem voor toestellen met DVB-C.
Telenet TV-app meer mogelijkheden heeft welk verschil is er Yelo-app niet de menu de extra's heb ik over
@luc55 schreef:Telenet TV-app meer mogelijkheden heeft welk verschil is er Yelo-app niet de menu de extra's heb ik over
Het grootste voordeel t.o.v. Yelo is dat je al je opnames kan kijken, ook al ben je niet thuis, dus ook via 4G bijvoorbeeld of op een andere netwerk via wifi, overal in de E.U.