|
26.477
netweters
|
164.646
antwoorden
|
|
22.104
vragen
|
Telenet heeft mijn TV-box komen installeren en de afstandsbediening van de TV-box is nu mijn enige afstandsbediening. Daarvoor was mijn Digicorder van Telenet aangesloten op de smarthub van mijn Samsung TV en kon ik zowel TV kijken als mijn Blue-Ray speler bedienen. De Smart hub van de TV is een box waar meerdere HDMI kabels in kunnen.
Nu werkt het niet meer... als ik mijn Blue-Ray aanzet komt op mijn scherm wel de keuze om een DVD te spelen of een multimedia apparaat te kiezen maar ik kan geen keuze maken op op start drukken, de afstandsbediening laat niets toe.
Oplossing? Terug twee afstandsbedieningen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Harry1953 de tv box afstandsbediening is dan ook enkel maar voor de tv box te bedienen en geluid via tv of soundbar te bedienen,
vrees ervoor dat je 2 afstandsbedieningen nodig hebt nu.
Dat klopt zal niet meer werken en in toekomst ook niet
Je zal nu met 2 afstandsbediening moeten werken
Dat vermoede ik al, rijst een nieuwe vraag: hoe ontkoppel ik de TV-box zodat mijn afstandsbediening van de TV terug werkt?
Vriendelijke groeten
Harry
Dat zou niet nodig moeten zijn.
Het koppelen van de TV-box afstandsbediening aan je TV zorgt er niet voor dat de afstandsbediening van je TV niet meer werkt.
Als die niet meer werkt om je TV te bedienen dan heeft dat in principe niets te maken met de TV-box (of diens afstandsbediening) zelf. Kijk de batterijen eens na, indien het nog niet werkt lees je best eens de handleiding van je TV na voor meer info.
Opgelost, ik was vergeten dat de Telenet medewerker de batterijen uit de afstandsbediening verwijderd had omdat "niet meer nodig" 🙂