Beantwoorden
LVS
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

CAR SOS herbekijken op PC

Ik tracht op windows -> Telenet.tv -> mijn tv -> kijklijst -> car sos de afleveringen te bekijken die normaliter nog beschikbaar moeten zijn, maar krijg totaal wat anders te zien.

0 Likes
7 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

CAR SOS herbekijken op PC

@LVS 

Als ik daar heen ga naar wat je opnoemt staat er bij mij Dertigers. 

En car sos is dat een serie of een film of wat is dat precies ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2247
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

CAR SOS herbekijken op PC

kijklijst van Telenet TV en yelo.tv hebben een verschillende inhoud.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
LVS
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

CAR SOS herbekijken op PC

Car SOS is een reality serie op National Graphic Channel, waarin Tim Shaw en Fuzz Townsend auto's restaureren van mensen die daar wegens ziekte niet meer toe in staat zijn. Sommige afleveringen zijn ook op Youtube te vinden.

Alle andere programma's die ik op mijn kijklijst gezet heb werken goed, maar wanneer ik eender welke aflevering van Car SOS selecteer krijg ik totaal wat anders te zien.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

CAR SOS herbekijken op PC

@LVS 

Ik stel bij mij vast (ik heb nog digicorders) dat sedert kort de TV gids van National Geographic Channel van geen kanten meer klopt. Sommige dingen staan er vroeger of later in en andere staan zelfs helemaal niet vermeld of omgekeerd, zijn er gewoon niet.

Voor de duidelijkheid, je hebt tegenwoordig bij NGC vier mogelijkheden wanneer je iets wil kijken:

  1. Het programma staat er en op de juiste tijd. Hoera, je bent een geluksvogel.
  2. Het programma is er wel, maar een stuk vroeger of later. Je moet dus even zoeken ...
  3. Het programma dat je wil kijken is die dag gewoon niet in de echte lijst.
  4. In de echte lijst (niet zichtbaar dus) staan programma's die helemaal niet in de gepubliceerde lijst staan. Die kun je dus enkel puur per toeval zien wanneer je die zender gewoon laat op staan of er toevallig "over struikelt".

En dat ik op de TV rechtstreeks op de digicorder kijk, op de PC via TelenetTV of op de tablet via Yelo TV, dat maakt niks uit. Die foutieve programmagids is overal dezelfde, met dezelfde fouten dus.

De andere zenders zijn OK, op de onvermijdelijke glitch links en rechts na, zoals we het gewoon zijn.

 


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
LVS
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

CAR SOS herbekijken op PC

Dank u StefaanH voor de bevestiging dat ik niet de enige ben bij wie dit probleem zich voordoet.

LVS
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

CAR SOS herbekijken op PC

Ik heb even een steekproef genomen. Een aflevering van Car SOS staat zowel op Yelo TV als op Telenet TV geprogrammeerd op 20/11 om 7u10. Het zou me dus niet vooruithelpen om op de programmatie van Yelo TV het werkelijke tijdstip te achterhalen. Niettemin bedankt voor de opmerking.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

CAR SOS herbekijken op PC


@LVS  schreef:

Dank u StefaanH voor de bevestiging dat ik niet de enige ben bij wie dit probleem zich voordoet.


Gedeelde vreugd is dubbele vreugd hé 😋


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes