24779
netweters
|
152634
antwoorden
|
20726
vragen
|
Ik tracht op windows -> Telenet.tv -> mijn tv -> kijklijst -> car sos de afleveringen te bekijken die normaliter nog beschikbaar moeten zijn, maar krijg totaal wat anders te zien.
Car SOS is een reality serie op National Graphic Channel, waarin Tim Shaw en Fuzz Townsend auto's restaureren van mensen die daar wegens ziekte niet meer toe in staat zijn. Sommige afleveringen zijn ook op Youtube te vinden.
Alle andere programma's die ik op mijn kijklijst gezet heb werken goed, maar wanneer ik eender welke aflevering van Car SOS selecteer krijg ik totaal wat anders te zien.
Ik stel bij mij vast (ik heb nog digicorders) dat sedert kort de TV gids van National Geographic Channel van geen kanten meer klopt. Sommige dingen staan er vroeger of later in en andere staan zelfs helemaal niet vermeld of omgekeerd, zijn er gewoon niet.
Voor de duidelijkheid, je hebt tegenwoordig bij NGC vier mogelijkheden wanneer je iets wil kijken:
En dat ik op de TV rechtstreeks op de digicorder kijk, op de PC via TelenetTV of op de tablet via Yelo TV, dat maakt niks uit. Die foutieve programmagids is overal dezelfde, met dezelfde fouten dus.
De andere zenders zijn OK, op de onvermijdelijke glitch links en rechts na, zoals we het gewoon zijn.
Dank u StefaanH voor de bevestiging dat ik niet de enige ben bij wie dit probleem zich voordoet.
Ik heb even een steekproef genomen. Een aflevering van Car SOS staat zowel op Yelo TV als op Telenet TV geprogrammeerd op 20/11 om 7u10. Het zou me dus niet vooruithelpen om op de programmatie van Yelo TV het werkelijke tijdstip te achterhalen. Niettemin bedankt voor de opmerking.