CS1010 en geen TV
volledige foutmelding is :
"Dit lukt even niet CS1010
Sorry, we kunnen je gegevens niet ophalen. Contacteer ons."
Op 5/12 werd mijn verhuis "geregeld"(85€ betaald voor "comfort" installatie)
Telenet belooft op hun site : "We zorgen ervoor dat je geen moment zonder internet of Telenet TV komt te zitten"
In realiteit zit ik nu al 13 dagen zonder tv met de hogervermelde foutmelding op mijn 2 digiboxen en het enige dat ze op de helpdesk zeggen is "ze zijn ermee bezig"
Eén medewerker van de technische dienst vertelde me letterlijk : "Het grappige is, mijnheer, dat er meer mensen met dat probleem zitten", ik vind er niets grappig aan
Een klacht van 10/12 is tot heden onbehandeld Telenet belooft wel dat ze binnen de 2 werkdagen reageren maar in de praktijk hoor ik niets.
Ik heb intussen al een paar uur aan de lijn gehangen en heb nu eens gedreigd dat ik mijn factuur niet zou betalen. Hopelijk helpt dat.
Zijn er inderdaad nog klanten met hetzelfde probleem?
Weet iemand meer over deze problematiek en vooral hoe dat kan opgelost worden.
Bedankt