24751
netweters
|
152339
antwoorden
|
20691
vragen
|
Op 20/02/2020 hebben wij een nieuwe tv box aangekocht, doch bij activatie is deze vastgelopen. Tot op heden 27/02/2020 nog steeds geen tv. Kan iemand ons echt helpen. Reeds meerdere malen naar Telenet gebeld (altijd een andere persoon) Eerst zeiden ze binnen 48 uren (2 werkdagen). Maandag zeiden nog eens 5 werkdagen. Vandaag 27/02 zeggen ze nogmaals ernstig probleem en weten ze niet wanneer het gaat opgelost worden (weken, maanden??) Is er een oplossing? En zo ja welke?
Geduld
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Martine4 misschien is er iets verkeerd gelopen achterliggend bij de activering. Als dat zo is zal de achterliggende dienst het moeten oplossen , klantendienst kan en mag niet alles doen , helaas. Maar misschien kan je erop aandringen om een andere tv box te gaan halen in de Telenet shop. U huurt deze toch dus de omruiling ervan is gratis. Maar zou dat wel eerst vragen of het kan want als de achterliggende dienst er mee bezig is kan het zijn dat je niet zomaar een andere tv box kan gaan halen.
De oplossing is: wij hebben terug een digicorder, blijkbaar konden ze het niet oplossen
zolang de tv box aangesloten is via coax en UTP zou dit moeten werken, die cs error is idd probleem met activering (tv box = software via utp, digicorder/box is via coax)