24811
netweters
|
152856
antwoorden
|
20746
vragen
|
We hebben sedert vrijdag de digi box en ik start hem op en sedert vrijdag volgende foutmelding CS1010 en al veel gebeld en messenger en ben het stilaan moe aan het worden . De laatste 5 maanden wel betalen voor play more maar er maar half kunnen van genieten en nu al 2 dagen geen tv mee en dan een hele mooie korting beloven op een Chromecast , ja 5€ korting en dat voor wat we teveel betaalt hebben en huurgeld voor een powerline dat we niet hebben maar ja . Gelijk wie kan het pakket af tekenen als de koerier het levert . Ook geen voetbal kunnen kijken , weeral niet maar wel betalen voor play sport . Door medische reden kan ik niet meer naar het stadium gaan kijken en daarom play sport maar kan niet kijken . Al zolang klant . Nog nooit iets cadeau gekregen van Telenet of een gsm aan 1€ ofzo
@Ex-Netweter
1. Ik vermoed dat je het over de nieuwe tv box hebt, niet de digibox?
2. Jouw bericht heeft niets te maken met deze topic. Je maakt best even een eigen onderwerp aan.
@Ex-Netweter
je hart luchten kan soms deugd doen 🙂
Maar:
Heb je de Tv-Box al eens aan en uit gezet achteraan?
Ik heb soms bij het opstarten ook die foutcode, maar deze is na even wachten weg.
Ala je Play More of Sport niet naar behoren werkt, moeten ze er bij Telenet naar kijken.
Stuur eens een bericht via de contact pagina's.
Zo heb je een bewijs dat je een probleem hebt, en deze mensen zullen het voor je nakijken.
Dan de Chromecast. Deze korting staan overal goed aangegeven. Aan de klanten om te beslissen om ze te kopen of niet. Soms zijn ze elders goedkoper.
Als je de powerline niet ontvangen, vragen of ze een bewijs van aflevering opsturen. Ze kunnen misschien achterhalen wie het wel ontvangen heeft (buren)
En als klant heb je ook wel enkele voordelen bij een GSM. Misschien niet eentje voor €1.
En bij elke provider krijgen nieuwe klanten iets extra.
Weet intussen iemand wat die foutcode: CS1010 betekend, of waar het voor staat? Ik zie deze foutmelding hier af en toe voorbij komen? @Ex-Netweter
Heb je jouw TV box zelf geplaatst?
is hij correct aangesloten met de juiste MEEGELEVERDE kabels?
Het euvel zit soms in een klein hoekje verscholen. Bvb een herstart van de Box kan wonderen doen.
Ik vind Telenet na bijna 2 maand klant te zijn zeer correct handelen. Ze lossen tot op heden al mijn problemen op het een wat sneller dan het andere.
Ben jij bij machte om een eigen topic te openen voor deze mevrouw? Ik zag dat je onderwerpen kan verplaatsen dus???
Kheb hem zeker al 10 keer opnieuw opgestart en krijg telkens die foutmelding
@Ex-Netweter
Nogmaals, je bent off-topic in deze draad. Maak even een nieuw onderwerp aan met dezelfde inhoud (copy & paste). Dat valt meer op en zo wordt je allicht ook sneller geholpen.
@sb schreef:
Nogmaals, je bent off-topic in deze draad. Maak even een nieuw onderwerp aan met dezelfde inhoud (copy & paste). Dat valt meer op en zo wordt je allicht ook sneller geholpen.
@sb, ik heb @Ex-Netweter haar antwoord en de daarop gegeven antwoorden verplaatst naar een apart nieuw onderwerp. Bij deze dus in orde!