Beantwoorden
Eefke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

CS1010 foutmelding op nieuwe TV-box?

We hebben sedert vrijdag de digi box en ik start hem op en sedert vrijdag volgende foutmelding CS1010 en al veel gebeld en messenger en ben het stilaan moe aan het worden . De laatste 5 maanden wel betalen voor play more maar er maar half kunnen van genieten en nu al 2 dagen geen tv mee en dan een hele mooie korting beloven op een Chromecast , ja 5€ korting en dat voor wat we teveel betaalt hebben en huurgeld voor een powerline dat we niet hebben maar ja . Gelijk wie kan het pakket af tekenen als de koerier het levert . Ook geen voetbal kunnen kijken , weeral niet maar wel betalen voor play sport . Door medische reden kan ik niet meer naar het stadium gaan kijken en daarom play sport maar kan niet kijken . Al zolang klant . Nog nooit iets cadeau gekregen van Telenet of een gsm aan 1€ ofzo 

Tags (1)
0 Likes
7 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5227
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

CS1010 foutmelding op nieuwe TV-box?

@Eefke

 

1. Ik vermoed dat je het over de nieuwe tv box hebt, niet de digibox?

 

2. Jouw bericht heeft niets te maken met deze topic. Je maakt best even een eigen onderwerp aan.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

CS1010 foutmelding op nieuwe TV-box?

@Eefke 
je hart luchten kan soms deugd doen 🙂
Maar:
Heb je de Tv-Box al eens aan en uit gezet achteraan?
Ik heb soms bij het opstarten ook die foutcode, maar deze is na even wachten weg.
Ala je Play More of Sport niet naar behoren werkt, moeten ze er bij Telenet naar kijken.
Stuur eens een bericht via de contact pagina's.
Zo heb je een bewijs dat je een probleem hebt, en deze mensen zullen het voor je nakijken.
Dan de Chromecast. Deze korting staan overal goed aangegeven. Aan de klanten om te beslissen om ze te kopen of niet. Soms zijn ze elders goedkoper.
Als je de powerline niet ontvangen, vragen of ze een bewijs van aflevering opsturen. Ze kunnen misschien achterhalen wie het wel ontvangen heeft (buren)
En als klant heb je ook wel enkele voordelen bij een GSM. Misschien niet eentje voor €1.
En bij elke provider krijgen nieuwe klanten iets extra. 

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

CS1010 foutmelding op nieuwe TV-box?

Weet intussen iemand wat die foutcode: CS1010 betekend, of waar het voor staat? Ik zie deze foutmelding hier af en toe voorbij komen? @Eefke 

Heb je jouw TV box zelf geplaatst?

is hij correct aangesloten met de juiste MEEGELEVERDE kabels?

Het euvel zit soms in een klein hoekje verscholen. Bvb een herstart van de Box kan wonderen doen.

Ik vind Telenet na bijna 2 maand klant te zijn zeer correct handelen. Ze lossen tot op heden al mijn problemen op het een wat sneller dan het andere.

@sb 

Ben jij bij machte om een eigen topic te openen voor deze mevrouw? Ik zag dat je onderwerpen kan verplaatsen dus???

Never trust in Dust
0 Likes
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)
Eefke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

CS1010 foutmelding op nieuwe TV-box?

Kheb hem zeker al 10 keer opnieuw opgestart en krijg telkens die foutmelding 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5227
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

CS1010 foutmelding op nieuwe TV-box?

@Eefke 

 

Nogmaals, je bent off-topic in deze draad. Maak even een nieuw onderwerp aan met dezelfde inhoud (copy & paste). Dat valt meer op en zo wordt je allicht ook sneller geholpen.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

CS1010 foutmelding op nieuwe TV-box?


@sb  schreef:

Nogmaals, je bent off-topic in deze draad. Maak even een nieuw onderwerp aan met dezelfde inhoud (copy & paste). Dat valt meer op en zo wordt je allicht ook sneller geholpen.


@sb, ik heb @Eefke haar antwoord en de daarop gegeven antwoorden verplaatst naar een apart nieuw onderwerp. Bij deze dus in orde! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.