Beantwoorden
Dimitri19
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

CS3300 fout bij opvragingen TV theek + Terugkijk-TV

Sinds vorige week donderdag krijgen wij telkens foutmelding CS3300 wanneer we de TV-gids, TV-theek alsook onze opnames willen bekijken. Na elke malen de stekker te verwijderen en de diagnose te bekijken (internetconnectie is ok, ...) dachten we dat het probleem bij Telenet lag en niet bij ons. Maar het probleem blijft aanhouden...

 

Welke stappen kan/moet ik nu ondernemen?

 

Alvast bedankt voor uw respons!

Tags (1)
0 Likes
6 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

CS3300 fout bij opvragingen TV theek + Terugkijk-TV

@Dimitri19 is een probleem met de verbinding van de cloud, daar alles word opgeslagen op de cloud en de box dit dus niet kan ophalen krijg je deze fout, 

is meestal tijdens drukke momenten...

veel kan je niet doen dan afwachten of eens testen na 23 uur of dit nog voorvalt dan is het meestal veel rustiger op het verkeer met de cloud.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

CS3300 fout bij opvragingen TV theek + Terugkijk-TV

Dat is één van de redenen waarom ik onze digicorders niet rap zal inwisselen voor de TV Box.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

CS3300 fout bij opvragingen TV theek + Terugkijk-TV

@StefaanH dat is omdat ze die cloud nog steeds delen met Nederland, het zou beter eens gedeeld komen, ene in belgie en ene in Nederland voor Ziggo maar niet samen op 1 systeem dat wel als 2 clouds op 1 server draaien voor belgie en Nederland.

maar is kennelijk teken dat nog steeds niet op punt staat en er komen alsmaar meer en meer klanten bij....


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

CS3300 fout bij opvragingen TV theek + Terugkijk-TV

@Dimitri19 

Meld dat bij Telenet.

Ik heb recent ook gemeld dat zoekopdrachten geen resultaten meer geven uit de gids. Het is alsof er geen inhoud meer is in de gids.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

CS3300 fout bij opvragingen TV theek + Terugkijk-TV

@StefaanH 

Ik wil zeker niet terug keren naar de digicorder.

Bezit TV-box sinds november 2018 en nog geen noemenswaardige problemen gehad.

De problemen die ik had waren altijd op te lossen door de TV-box opnieuw op te starten.

Dit gebeurt gemiddeld 1 keer om de 2 maanden? 2 keer heb ik de modem opnieuw moeten opstarten. Maar dit weegt niet op tegen de voordelen van de TV-box. Super beeldkwaliteit en onbeperkt gelijktijdig opnemen. En het is niet dat digicorders geen kuren hebben soms.

Digicorder kapot = opnames kwijt.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

CS3300 fout bij opvragingen TV theek + Terugkijk-TV

@Ex-Netweter 

Dat klopt wat je zegt, maar toch zal ik niet overgaan op de TV-Box. Ik heb daar zo mijn redenen voor. Dat is echter een andere discussie en hoort in dit topic niet thuis.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes