Beantwoorden
Freddy_P
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

CV6180E modem-only ongeschikt voor TV-box?

Ik kan een TV-box gaan halen in een Telenet center. Volgens de klantendienst zou de werking hiervan geen probleem geven met mijn huidige modem only CV6181E.

Ik heb voor zekerheid dit nog eens telefonisch nagevraagd bij het Telenet center. Hier zegt men dat dit met mijn modem niet zou werken en men een andere modem mee zou geven, de CV8560E. Klopt het dat dit met mijn huidige modem de TV-box niet zou werken?

Heeft het nadelen als toch enkel de CV8560E geschikt zou zijn?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: TV-box. Modem CV6180E zou ongeschikt zijn ?

0 Likes
2 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

CV6180E modem-only ongeschikt voor TV-box?

@Freddy_P Met je mode inkt werkt dit niet, je zal die nieuwe modem dat ze aanraden moeten gebruiken dan, daar zit wel bridge optie op zodat je uw eigen router kan gebruiken voor je eigen WiFi en netwerk, de Telenet box sluit je dan aan op de Telenet modem en uw eigen apparatuur via jouw eigen router.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1605
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

CV6180E modem-only ongeschikt voor TV-box?


@Freddy_P  schreef:

Ik heb voor zekerheid dit nog eens telefonisch nagevraagd bij het Telenet center. Hier zegt men dat dit met mijn modem niet zou werken en men een andere modem mee zou geven, de CV8560E. Klopt het dat dit met mijn huidige modem de TV-box niet zou werken?

Meer nog: ze zullen de TV-Box administratief niet kunnen inboeken als je een CV6181E hebt, het zal dus in ieder geval niet kunnen werken 🤔


@Master-Magic  schreef:

... je zal die nieuwe modem dat ze aanraden moeten gebruiken dan, daar zit wel bridge optie op zodat je uw eigen router kan gebruiken voor je eigen WiFi en netwerk, de Telenet box sluit je dan aan op de Telenet modem en uw eigen apparatuur via jouw eigen router.


Een TV-Box zal ook werken achter je eigen router op jouw lokaal netwerk (hoewel deze opstelling  niet aangeraden/supported wordt door Telenet).