24748
netweters
|
152259
antwoorden
|
20683
vragen
|
Beste, Sinds 3 maanden hebben we een Chromecast V3 ingeplugd in onze Samsung smart tv, regelmatig dat dit niet 100% werkte. Maar de laatste 2 dagen loopt hij volledig vast.
Casten vanaf de tablet loopt volledig vast.
Als ik bel naar Telenet kunnen ze niets doen en moet ik het hier in de groep gooien.
Hopelijk kan iemand mij verder helpen?!
Domme vraag misschien, maar heb je alles al eens van de stroom gehaald en terug ingestoken? Ook je Chromecast en je tablet opnieuw opgestart? Eventueel de app ook eens verwijderen en opnieuw installeren en je tablet voorzien van de laatste iOS update?
Heb al je raad opgevolgd, we zullen zien. Fingers cross!!
De problemen zijn dus nog niet van de baan. Toch bedankt voor de tips.
Hopelijk hoor ik ook iets van Telenet zelf, want ze hebben me ten slotte naar hier doorgestuurd.
@YT86 schreef:
De problemen zijn dus nog niet van de baan. Toch bedankt voor de tips.
Hopelijk hoor ik ook iets van Telenet zelf, want ze hebben me ten slotte naar hier doorgestuurd.
@YT86 Telenet geeft zelf geen support op De Netweters, dit is een klant-helpt-klant community waar klanten elkaar helpen. Telenet (ikzelf en de moderatoren) zijn hier enkel aanwezig om alles in goede banen te leiden en soms over algemene storingen of problemen te communiceren.
Vermoedelijk heeft de klantendienst van Telenet je naar De Netweters gestuurd, omdat zij geen support geven op niet-Telenet toestellen, zoals bijvoorbeeld jouw Chromecast.