Chromecast - SmartTV - Login probleem - TV-app
Beste,
Wij hebben een TV geplaatst in de tuin. Hieraan werd een Chromecast gekoppeld om het TV kijken mogelijk te maken.
Voeger hadden we een digicorder maar deze moesten wij ruilen naar een nieuwe TVbox die we moeten huren bij jullie.
In huis hebben wij ook een TV die rechtstreeks dus op de TVbox hangt. Dit werkt.
Als we in de tuin TV willen kijken moet we steeds opnieuw jullie app verwijderen en opnieuw installeren om vervolgens terug aan te loggen met QR-code ... authenticatie en verificatie via pincode. Daarna werkt het terug voor X aantal uur of max 2 dagen...
- Na ondertussen 13 medewerkers telefonisch te hebben gesproken is mijn probleem nog niet opgelost.
- Na 3 uur met jullie aan de lijn te hangen, is mijn probleem niet opgelost.
- Niemand kan ons probleem oplossen?
- Waarom verkopen jullie dan een product dat niet werkt (En waar geen service bij zit)?
Ik huur dus nu een TVBox aan 9,9 euro voor niets. Ik kan geen TV kijken in de tuin, en had beter mijn oude digicorder gehouden waar ik geen kosten aan had.
Dit is ondertussen al ruim 3 maand aan de gang en nog steeds is hier geen oplossing voor.
Wat nu?