Beantwoorden
Tygeros
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Enkel sportzenders te zien op Telenet TV-app?

In de nieuwe app krijg ik enkel mijn sportkanalen te zien. ik kan geen zenders zoals vtm één vt4 enz toevoegen omdat ik niet geabonneerd ben. Sinds wanneer heb ik hier een abonnement voor nodig ? Sterke verbetering die nieuwe app. Gedaan dus met naar gewone tv kijken via app. Belgacom wenkt

 

Titel gewijzigd door Marie4 (mod) | Vorige titel: Enkel sportzenders ?

0 Likes
3 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5300
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Enkel sportzenders te zien op Telenet TV-app?

@Tygeros 

Heb je een tv box of een digicorder, als je een digicorder hebt dan is de omzetting nog niet afgerond, 

heb je een tv box dan kan het zijn dat het nog niet is afgerond uw abbo (kan gebeuren bij nieuwe klanten of klanten met net pas tv box) best eens bellen dan voor het tv box probleem, kan 2 dagen duren.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Enkel sportzenders te zien op Telenet TV-app?

@Master-Magic 

Ik heb nog digicorders en kan zowel de Yelo app als de TV app gebruiken momenteel. Yelo geeft wel een banner aan dat het niet meer lang gaat werken. Maar ik kan op beide momenteel alle zenders bekijken. Daar moet, denk ik, niet veel overgezet worden ...

Buiten andere lay-out en nog wat prullen is het grote verschil dat ik met Yelo de reclame kan doorspoelen en met de TV app lukt dat niet. Ge begrijpt dat ik dus veel liever de yelo app zou blijven behouden .... 😐


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5300
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Enkel sportzenders te zien op Telenet TV-app?

@StefaanH de vraag is of de TS zijn abbo juist achterliggend is aangepast, 

en ik lees dan op het proximus forum klachten van mensen die problemen hebben bij proximus met tv kijken, dat ze elke dag hun tv box van proximus moeten herstarten omdat ze anders niks kunnen kijken en dit al 3 maanden aan de gang is en er geen oplossing komt en ze terug naar telenet willen.

zo zie je dat het niet altijd groener is aan de overkant, je moet beetje geluk hebben. (was voor de TS 😉 )


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.