Beantwoorden
Ambetantenaar
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Chromecast - SmartTV - Login probleem - TV-app

Beste,

 

Wij hebben een TV geplaatst in de tuin. Hieraan werd een Chromecast gekoppeld om het TV kijken mogelijk te maken.

Voeger hadden we een digicorder maar deze moesten wij ruilen naar een nieuwe TVbox die we moeten huren bij jullie.

 

In huis hebben wij ook een TV die rechtstreeks dus op de TVbox hangt. Dit werkt.

 

Als we in de tuin TV willen kijken moet we steeds opnieuw jullie app verwijderen en opnieuw installeren om vervolgens terug aan te loggen met QR-code ... authenticatie en verificatie via pincode. Daarna werkt het terug voor X aantal uur of max 2 dagen... 

 

- Na ondertussen 13 medewerkers telefonisch te hebben gesproken is mijn probleem nog niet opgelost.

- Na 3 uur met jullie aan de lijn te hangen, is mijn probleem niet opgelost.

- Niemand kan ons probleem oplossen?

- Waarom verkopen jullie dan een product dat niet werkt (En waar geen service bij zit)?

 

Ik huur dus nu een TVBox aan 9,9 euro voor niets. Ik kan geen TV kijken in de tuin, en had beter mijn oude digicorder gehouden waar ik geen kosten aan had.

Dit is ondertussen al ruim 3 maand aan de gang en nog steeds is hier geen oplossing voor.

 

Wat nu?

Tags (2)
0 Likes
2 reacties
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1678
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Chromecast - SmartTV - Login probleem - TV-app

@Ambetantenaar op hoeveel toestellen gebruik je de Telenet Tv app? Het is normaal gezien beperkt tot 5 toestellen. 
Wanneer je aan 6 zit zal er een ander toestel uitgelogd moeten worden en moet je terug aanloggen met het nieuwe toestel via de QR code.

Ikzelf gebruik de tv box niet meer, alleen de Telenet TV app op mijn chromecast tv. Zeer gemakkelijk in gebruik. 

Hetgeen je ook kan doen is de Chromecast aansluiten via een netwerk adapter. Zo kan je een lankabel gebruiken om te streamen op je chromecast ipv wifi. 

Dit kan je apart bijbestellen. 

 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ambetantenaar
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Chromecast - SmartTV - Login probleem - TV-app

Bedankt voor uw antwoord:

 

- TV-box staat in de living

- TV-app enkel op de iPad en op Chromecast.

- Op de iPad is er geen enkel probleem

- Wij gebruiken dus ook enkel de Telenet TV App op de Chromecast in de tuin.

- Ik heb enkel de mogelijkheid om te streamen op Wifi in de tuin. 

0 Likes