Beantwoorden
NetNietWeter
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Chromecast neemt plaats in van 1 van de 5 "schermen"

WIGO - recht op 5 schermen TV kijken met de app. We hebben 3 chromecasts in huis en 3 GSM/TABLETS. De chromecasts nemen telkens een "kanaal" in van de 5 schermen die je mag gebruiken simultaan. Lijkt me zeer eigenaardig omdat een chromecast niks doet; je kan daar geen tv meekijken. Een tablet, smartphone of wat dan ook lijkt me normaal; maar toch geen chromecast? Kan ik deze chromcasts uit de lijst van "5 schermen" halen?

Tags (2)
0 Likes
2 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Chromecast neemt plaats in van 1 van de 5 "schermen"

@NetNietWeter 

Je kan niets dat nog geen 90 dagen geactiveerd staat verwijderen. Je kan wel contact nemen met telenet om een toestel uit de lijst te laten verwijderen. Ze kunnen dat, maar moeten het niet. Best een beetje lief zijn dus. Het probleem is wel dat wat er nu in staat waarschijnlijk gaat terugkomen en je geen stap verder bent. Niets houdt je echter tegen om dat probleem aan te kaarten.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Chromecast neemt plaats in van 1 van de 5 "schermen"

@NetNietWeter het klopt dat op dit moment de Chromecast wordt aanzien als een geregistreerd toestel. Telenet bekijkt echter ook alternatieven, maar concrete timings heb ik hier jammer genoeg niet voor. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes