24776
netweters
|
152626
antwoorden
|
20723
vragen
|
Goed nieuws! Sinds begin deze week rolt Telenet de nieuwe TV-app gefaseerd uit. Elke week wordt een nieuwe groep van TV-box klanten aangeschreven met de nodige stappen om de nieuwe app te downloaden en installeren.
We proberen alle TV-box klanten zo snel mogelijk aan te schrijven, maar we beseffen dat er enkelen van jullie al lange tijd aan het wachten zijn om de nieuwe app in gebruik te nemen. Daarom hebben we besloten om de URL's waar je de app voor Android en iOS kan downloaden op De Netweters te plaatsen.
Android (via Google Play Store)
https://play.google.com/store/apps/details?id=be.telenet.tv
iOS (via TestFlight)
https://testflight.apple.com/join/NIqzXhcJ
Er werd ook een artikel voorzien op de Telenet klantenservice met meer informatie over de nieuwe TV-app (Ontdek de Telenet TV-app). Je vind er bijvoorbeeld terug hoe je de app kan installeren, maar ook andere nuttige informatie. Neem er dus zeker eens een kijkje als je met vragen zou zitten. Vind je er geen oplossing of antwoord op je vraag? Aarzel dan niet om contact met Telenet op te nemen via 015/33.44.88.
Veel plezier met de nieuwe TV-app!
Opgelet! Ben je geen TV-box klant? Dan kan je de nieuwe TV-app niet gebruiken. De nieuwe app werkt niet samen in combinatie met een digicorder, enkel met een nieuwe TV-box. Hem downloaden heeft dus ook helemaal geen zin.
Goed om te weten! De vervanging van yeloplay.be komt er later aan. Een exacte datum hiervoor is nog niet gekend. Eens het zover is, zal je hierover communicatie ontvangen.
hallo Suzy,
het gaat bij me nu goed totdat ik me moet aanmelden bij google en dan komt de melding url niet gevonden.
mijn smartphone is een samsung galaxie S9.
mijn account heeft wel een nick name, maar dat kan toch het probleem niet zijn dacht ik?
een screen afbeelding maken is voor mij althans een ander paar mouwen.
grt, robbe
@Ex-Netweter, volgens mij ben je op het tweede toestel dan niet aangemeld met een Google Account. Want je moet inderdaad wel aangemeld zijn, om in de Google Play store te geraken. Kan je aanmelden in de Play Store op dit toestel, zonder dat je de URL volgt?
dat is geen probleem, maar dan zie je geen telenet tv app.
@Ex-Netweter, welke versie van Android staat er op jouw toestel?
Normaal als je aangemeld bent met een Google account in de Google Play store en je zoekt naar "Telenet TV app" zou je het moeten vinden, zelfs zonder link.
hi Suzy,
mijn Galaxy S9 heeft android versie 8.0.0. maar zonder account terug te vinden, maar van ogenblik waarop google vraagt om in te loggen, en je doet het verdwijnt de app van het scherm. en krijg je de melding geen URL op de server enz
mijn echtgenote haar account geen probleem, daar is de app wel te vinden.
is trouwens geïnstalleerd op haar smart Phone, en werkt prima!
ra ra wat gaat er fout?
Hallo Suzy,
probleem is opgelost , vraag me niet hoe maar het is voor elkaar! ?
is dus geïnstalleerd via een om weg.
bedankt voor je tijd.
grt, Robbe
@e10@ schreef:Kan je met de app normaal al programmeren. Ik kan alles behalve een programma via de app opnemen.
Geen probleem..... de app neemt natuurlijk NIETS op schrijft alleen de bestelling bij Telenet op uw lijstje.
Je moet wel inloggen anders weet de app niet voor wie het is. Dat aanmelden wil nogal eens mislukken sinds vanmorgen...maar dan zegt hij weer aanmelden (zodat je vreest dat het weer niks is) en begint dan toch te werken..
@Suzy@ schreef:Goed nieuws! Sinds begin deze week rolt Telenet de nieuwe TV-app gefaseerd uit. Elke week wordt een nieuwe groep van TV-box klanten aangeschreven met de nodige stappen om de nieuwe app te downloaden en installeren.
We proberen alle TV-box klanten zo snel mogelijk aan te schrijven, maar we beseffen dat er enkelen van jullie al lange tijd aan het wachten zijn om de nieuwe app in gebruik te nemen. Daarom hebben we besloten om de URL's waar je de app voor Android en iOS kan downloaden op De Netweters te plaatsen.
Android (via Google Play Store)
https://play.google.com/store/apps/details?id=be.telenet.tviOS (via TestFlight)
https://testflight.apple.com/join/NIqzXhcJ
Er werd ook een artikel voorzien op de Telenet klantenservice met meer informatie over de nieuwe TV-app (Ontdek de Telenet TV-app). Je vind er bijvoorbeeld terug hoe je de app kan installeren, maar ook andere nuttige informatie. Neem er dus zeker eens een kijkje als je met vragen zou zitten. Vind je er geen oplossing of antwoord op je vraag? Aarzel dan niet om contact met Telenet op te nemen via 015/33.44.88.
Veel plezier met de nieuwe TV-app!
Opgelet! Ben je geen TV-box klant? Dan kan je de nieuwe TV-app niet gebruiken. De nieuwe app werkt niet samen in combinatie met een digicorder, enkel met een nieuwe TV-box. Hem downloaden heeft dus ook helemaal geen zin.
Goed om te weten! De vervanging van yeloplay.be komt er later aan. Een exacte datum hiervoor is nog niet gekend. Eens het zover is, zal je hierover communicatie ontvangen.
Nog geen app voor een Apple TV?
@Ex-Netweter@ schreef:
probleem is opgelost , vraag me niet hoe maar het is voor elkaar! ?
is dus geïnstalleerd via een om weg.
@Ex-Netweter, dat is goed nieuws! We zouden graag wel weten hoe je de app nu precies kon installeren op je smartphone. Stond je Google account misschien op een ander land of taal ingesteld, waardoor de app niet gevonden kon worden in die Play Store? Bedankt voor de inzichten.
echt geen idee , zoals ik al zei.
een ding weet ik nog wel ben gaan zoeken op smartphone niet ingestelde apps, en daar stond de app telenet tv bij ik klikte erop en inderdaad hij installeerde zich.
maar verder echt geen idéé.
Handig om via de app na te zien wat er op de 2de tv-box speelt of die te pauzeren om de kids naar beneden te laten komen. parent control has a new function 😉 Hopelijk blijft deze mogelijkheid behouden. Ook het kijken op de gsm is nu handig. met de mogelijkheid van de opgenomen programma's en dergelijke. top.
Nog de functie van herinnering bijwerken om te zappen bij begin of 5 minuten voor aanvang missen we ook hier.
greetz, XSZ
Komt er ook nog een mogelijkheid om via je webbrowser TV te kijken zoals bij yeloplay.be?
@PeterChandler schreef:Komt er ook nog een mogelijkheid om via je webbrowser TV te kijken zoals bij yeloplay.be?
Zoals in de topic reeds vermeld
Goed om te weten! De vervanging van yeloplay.be komt er later aan. Een exacte datum hiervoor is nog niet gekend. Eens het zover is, zal je hierover communicatie ontvangen.
Ik heb deze post daarnet afgesloten. In dit onderwerp reageren is dus niet meer mogelijk. Indien je iets wil vertellen of melden over de nieuwe TV-box of nieuwe TV-app, kan je beter eerst kijken of er op dit bord al een thread over bestaat. Zo niet, maak je beter een nieuwe aan om zo een duidelijk overzicht te bewaren.
Enkele posts die in deze thread werden gemaakt (pincode, swipen, regionale zenders), heb ik ook even verplaatst en nieuwe titels gegeven. Zo vindt iedereen jullie onderwerpen terug. 😉