Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

De nieuwe Telenet TV-app!

Goed nieuws! Sinds begin deze week rolt Telenet de nieuwe TV-app gefaseerd uit. Elke week wordt een nieuwe groep van TV-box klanten aangeschreven met de nodige stappen om de nieuwe app te downloaden en installeren. 

 

We proberen alle TV-box klanten zo snel mogelijk aan te schrijven, maar we beseffen dat er enkelen van jullie al lange tijd aan het wachten zijn om de nieuwe app in gebruik te nemen. Daarom hebben we besloten om de URL's waar je de app voor Android en iOS kan downloaden op De Netweters te plaatsen. 

 

Android (via Google Play Store)
https://play.google.com/store/apps/details?id=be.telenet.tv 

iOS (via TestFlight)
https://testflight.apple.com/join/NIqzXhcJ

 

Er werd ook een artikel voorzien op de Telenet klantenservice met meer informatie over de nieuwe TV-app (Ontdek de Telenet TV-app). Je vind er bijvoorbeeld terug hoe je de app kan installeren, maar ook andere nuttige informatie. Neem er dus zeker eens een kijkje als je met vragen zou zitten. Vind je er geen oplossing of antwoord op je vraag? Aarzel dan niet om contact met Telenet op te nemen via 015/33.44.88.

 

Veel plezier met de nieuwe TV-app! Smiley Knipoog

 

Opgelet! Ben je geen TV-box klant? Dan kan je de nieuwe TV-app niet gebruiken. De nieuwe app werkt niet samen in combinatie met een digicorder, enkel met een nieuwe TV-box. Hem downloaden heeft dus ook helemaal geen zin.

 

Goed om te weten! De vervanging van yeloplay.be komt er later aan. Een exacte datum hiervoor is nog niet gekend. Eens het zover is, zal je hierover communicatie ontvangen.

 

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

29 reacties
robbe
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Hoort wie klopt daar? Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader!

De nieuwe Telenet TV-app!

hallo Suzy,

het gaat bij me nu goed totdat ik me moet aanmelden bij google en dan komt de melding  url niet gevonden.

mijn smartphone is een samsung galaxie S9.

mijn account heeft wel een nick name, maar dat kan toch het probleem niet zijn dacht ik?

een screen  afbeelding maken is voor mij althans een ander paar mouwen.

 

grt, robbe 

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

De nieuwe Telenet TV-app!

@robbe, volgens mij ben je op het tweede toestel dan niet aangemeld met een Google Account. Want je moet inderdaad wel aangemeld zijn, om in de Google Play store te geraken. Kan je aanmelden in de Play Store op dit toestel, zonder dat je de URL volgt? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
robbe
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Hoort wie klopt daar? Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader!

De nieuwe Telenet TV-app!

dat is geen probleem, maar dan zie je geen telenet tv app.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

De nieuwe Telenet TV-app!

@robbe, welke versie van Android staat er op jouw toestel?

 

Normaal als je aangemeld bent met een Google account in de Google Play store en je zoekt naar "Telenet TV app" zou je het moeten vinden, zelfs zonder link. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
robbe
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Hoort wie klopt daar? Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader!

De nieuwe Telenet TV-app!

hi Suzy,

 

 mijn Galaxy S9 heeft android versie 8.0.0. maar zonder account terug te vinden, maar van ogenblik  waarop google vraagt om in te loggen, en je doet het verdwijnt de app van het scherm. en krijg je de melding geen URL op de server enz

 

mijn echtgenote haar account geen probleem, daar is de app wel te vinden.

is trouwens geïnstalleerd op haar  smart Phone,  en werkt  prima!

ra ra wat gaat er fout?

0 Likes
robbe
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Hoort wie klopt daar? Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader!

De nieuwe Telenet TV-app!

Hallo Suzy,

 

probleem is opgelost , vraag me niet hoe maar het is voor elkaar! ?

is dus  geïnstalleerd via een om weg. 

bedankt voor je tijd.

 

grt, Robbe

Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

De nieuwe Telenet TV-app!


@e10@  schreef:

Kan je met de app normaal al programmeren. Ik kan alles behalve een programma via de app opnemen.


Geen probleem..... de app neemt natuurlijk NIETS op schrijft alleen de bestelling bij Telenet op uw lijstje.

Je moet wel inloggen anders weet de app niet voor wie het is. Dat aanmelden wil nogal eens mislukken sinds vanmorgen...maar dan zegt hij weer aanmelden (zodat je vreest dat het weer niks is) en begint dan toch te werken..

0 Likes
Sjekke
Experienced Meerweter
Berichten: 110
BINGO! De volle 100! Al 25 duimen! Goed bezig!

De nieuwe Telenet TV-app!


@Suzy@  schreef:

Goed nieuws! Sinds begin deze week rolt Telenet de nieuwe TV-app gefaseerd uit. Elke week wordt een nieuwe groep van TV-box klanten aangeschreven met de nodige stappen om de nieuwe app te downloaden en installeren. 

 

We proberen alle TV-box klanten zo snel mogelijk aan te schrijven, maar we beseffen dat er enkelen van jullie al lange tijd aan het wachten zijn om de nieuwe app in gebruik te nemen. Daarom hebben we besloten om de URL's waar je de app voor Android en iOS kan downloaden op De Netweters te plaatsen. 

 

Android (via Google Play Store)
https://play.google.com/store/apps/details?id=be.telenet.tv 

iOS (via TestFlight)
https://testflight.apple.com/join/NIqzXhcJ

 

Er werd ook een artikel voorzien op de Telenet klantenservice met meer informatie over de nieuwe TV-app (Ontdek de Telenet TV-app). Je vind er bijvoorbeeld terug hoe je de app kan installeren, maar ook andere nuttige informatie. Neem er dus zeker eens een kijkje als je met vragen zou zitten. Vind je er geen oplossing of antwoord op je vraag? Aarzel dan niet om contact met Telenet op te nemen via 015/33.44.88.

 

Veel plezier met de nieuwe TV-app! Smiley Knipoog

 

Opgelet! Ben je geen TV-box klant? Dan kan je de nieuwe TV-app niet gebruiken. De nieuwe app werkt niet samen in combinatie met een digicorder, enkel met een nieuwe TV-box. Hem downloaden heeft dus ook helemaal geen zin.

 

Goed om te weten! De vervanging van yeloplay.be komt er later aan. Een exacte datum hiervoor is nog niet gekend. Eens het zover is, zal je hierover communicatie ontvangen.

 

 


Nog geen app voor een Apple TV?

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

De nieuwe Telenet TV-app!


@Sjekke@  schreef:
Nog geen app voor een Apple TV?

@Sjekke, enkel de app voor iOS als Android zijn beschikbaar. Binnenkort zal er ook een vervanging van yeloplay.be aankomen. Of er een app zal komen voor Apple TV, daar is geen informatie over. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

De nieuwe Telenet TV-app!


@robbe@  schreef:

 

probleem is opgelost , vraag me niet hoe maar het is voor elkaar! ?

is dus  geïnstalleerd via een om weg. 

 


@robbe, dat is goed nieuws! Smiley Erg vrolijk We zouden graag wel weten hoe je de app nu precies kon installeren op je smartphone. Stond je Google account misschien op een ander land of taal ingesteld, waardoor de app niet gevonden kon worden in die Play Store? Bedankt voor de inzichten.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
robbe
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Hoort wie klopt daar? Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Follow the reader, reader!

De nieuwe Telenet TV-app!

echt geen idee , zoals ik al zei.

een ding weet ik nog wel ben gaan zoeken op smartphone niet ingestelde apps, en daar stond de app telenet tv bij ik klikte erop en inderdaad hij installeerde zich.

maar verder echt geen idéé.

XiaoShiZi2
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Alles op zijn plek! Tien op tien! Hoort wie klopt daar? Dat loopt vlotjes.

De nieuwe Telenet TV-app!

Handig om via de app na te zien wat er op de 2de tv-box speelt of die te pauzeren om de kids naar beneden te laten komen. parent control has a new function 😉 Hopelijk blijft deze mogelijkheid behouden. Ook het kijken op de gsm is nu handig. met de mogelijkheid van de opgenomen programma's en dergelijke. top.

Nog de functie van herinnering bijwerken om te zappen bij begin of 5 minuten voor aanvang missen we ook hier.

greetz, XSZ

PeterChandler
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
YEAH! CAPSLOCK DAY! De 3 wijzen! Follow the reader, reader! Leesbeest!

De nieuwe Telenet TV-app!

Komt er ook nog een mogelijkheid om via je webbrowser TV te kijken zoals bij yeloplay.be?

0 Likes

De nieuwe Telenet TV-app!


@PeterChandler  schreef:

Komt er ook nog een mogelijkheid om via je webbrowser TV te kijken zoals bij yeloplay.be?


Zoals in de topic reeds vermeld

Goed om te weten! De vervanging van yeloplay.be komt er later aan. Een exacte datum hiervoor is nog niet gekend. Eens het zover is, zal je hierover communicatie ontvangen.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

De nieuwe Telenet TV-app!

Ik heb deze post daarnet afgesloten. In dit onderwerp reageren is dus niet meer mogelijk. Indien je iets wil vertellen of melden over de nieuwe TV-box of nieuwe TV-app, kan je beter eerst kijken of er op dit bord al een thread over bestaat. Zo niet, maak je beter een nieuwe aan om zo een duidelijk overzicht te bewaren. 

 

Enkele posts die in deze thread werden gemaakt (pincode, swipen, regionale zenders), heb ik ook even verplaatst en nieuwe titels gegeven. Zo vindt iedereen jullie onderwerpen terug. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes