Beantwoorden
Nico6
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Digibox omgeruild naar TV-box: Kost van €50?

Ik heb vandaan een tv box besteld online bij mij One , hier stonden geen kosten op vermeld 0 euro te betalen .

Nu krijg ik een mail 50 euro te betalen voor oude digicorder ( maar ik heb die eigenlijk niet meer nodig ) als ik die tv box  ontvang .

Heb ik iets verkeerd gedaan in mijn bestelling dan ?

Titel gewijzigd door Caro (mod) | Vorige titel: digibox naar tv box

0 Likes
5 reacties
WG94
Freshman Allesweter
Berichten: 1150
Krak Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Digibox omgeruild naar TV-box: Kost van €50?

Ik vermoed dat je de Digibox huurt?

Dat is het bedrag dat ze aanrekenen, in het geval je het toestel niet terugbrengt. De zogenaamde “restwaarde”.

Wacht tot je de TV-box werkend hebt, en stuur daarna de Digibox terug of breng hem binnen bij Telenet. Dan krijg je die €50 terug.

 

Het kan ook de omruilkost zijn, die is toevallig ook €50. Maar die is volgens jouw bericht niet van toepassing.

Hoe staat het beschreven in de mail?


  WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2739
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Digibox omgeruild naar TV-box: Kost van €50?

Als je de digibox niet binnen doet betaal je de kost

wacht tot de tv box actief is kan een tijdje duren

Opsturen kan ook hou de tracking nr goed bij

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/modem-en-andere-toestellen/toestellen...

 

Nico6
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Digibox omgeruild naar TV-box: Kost van €50?

Ik heb gebeld naar Telenet en ze vertelden mij als de tv box geleverd word ( binnen de 2 dagen ) dan heb ik precies 2 weken om het terug te bezorgen of kan het ook binnenbrengen in een Telenet winkel waar ik een bewijs moet vragen . Als ik het niet terugbezorg binnen de 2 weken betaal ik 50 euro voor de digicorder .

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2739
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Digibox omgeruild naar TV-box: Kost van €50?

Je doet het toestel binnen wanneer het werkt niet te veel aantrekken anders heb je geen tv

maak een bewijs bij binnen brengen of via label doos hou het goed bij

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5314
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Digibox omgeruild naar TV-box: Kost van €50?

@Nico6 normaal heb je als je van een digicorder overgaat naar een tv box max een maand tijd om die binnen te brengen in een telenet winkel punt, zodat je tijd genoeg hebt om je opnames dat nog op de digicorder zouden staan nog kan bekijken.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.