Beantwoorden
Rudi05
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Digicorder werkt niet meer + opstarten TV-box

Ik heb de nieuwe decoder geïnstalleerd maar telkens we de volgende dag een programma willen zien, moeten we deze terug inschakelen. Ik veronderstel dat deze zichzelf afsluit. Dit hebben we nooit gehad met de vorige decoder. Hoe kunnen we dit oplossen?

We hebben vroeger een tweede decoder aangekocht. Ik krijg daar nu, na installatie nieuE decoder, steeds melding ' geen abonnement '. Waar werkt deze niet met?

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Decoder

5 reacties
luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

welke code verschijnt er in beeld 

flip1953
Experienced Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

@Rudi05  schreef:

We hebben vroeger een tweede decoder aangekocht. Ik krijg daar nu, na installatie nieuE decoder, steeds melding ' geen abonnement '. Waar werkt deze niet met?

Met de "nieuwe decoder" bedoel je waarschijnlijk de TV)Box, en met de "oude decoder" bedoel je een digicorder?

Deze 2 zijn inderdaad niet comaptibel (verschillend IT platform): van zodra je overstapt naar de TV Box, worden de digicorders gedeactiveerd (zelfs een aangekochte).

Rudi05
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken! De kop is eraf! Hi there!

Er verschijnt geen code, enkel geen abonnement. Iemand heeft geantwoord dat nieuwe tvbox niet compatibel is met oude decoder, vandaar de melding. Op de eerste vraag nog geen antwoord ontvangen. Waarom schakelt de nieuwe tvbox steeds uit zodat je de volgende dag deze opnieuw moet aanklikken om aan te zetten 

WG94
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij Netweters wikipedia! De nieuwe Einstein!

@Rudi05  schreef:

Ik heb de nieuwe decoder geïnstalleerd maar telkens we de volgende dag een programma willen zien, moeten we deze terug inschakelen. Ik veronderstel dat deze zichzelf afsluit. Dit hebben we nooit gehad met de vorige decoder. Hoe kunnen we dit oplossen?

In de Systeeminstellingen kan je “automatische stand-by” en “startstand” aanpassen. Daarnaast kan de “Auto TV” optie hier ook invloed op hebben.

Energieverbuik en stand-by 

Ik zou anderzijds niet aanraden om het toestel 24/7 aan te laten staan zonder in stand by te gaan.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

De oude decoder laat je gewoon de Hdmi stekken en de stroomstekker de rest trek je uit .

In de instellingen kan je dit uitzetten 

Als je een tijdje niets meer doet valt toestel uit hij geeft wel iets op scherm als hij gaat uitgaan