24770
netweters
|
152551
antwoorden
|
20720
vragen
|
Ik heb je topic verplaatst naar het juiste subforum.
Er is al heel wat gezegd over de geluidsinstellingen en Dolby. Je gebruikt best even de zoekfunctie.
Correct me if im wrong. Maar tot op de dag van vandaag is dit nog niet gefixt. Het staat wel op de todo lijst.
Is er trouwens een lijst waar je kan waar er wordt aan gewerkt en wat er zal verschijnen?
You wish;-) Ik denk niet dat dit wordt gedeeld met klanten. De testperiode was anders natuurlijk.
Je kan altijd eens kijken op het forum van Ziggo (https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239). Vermits het om dezelfde box en firmware gaat. Enkel de branding is anders.
@Dragunov404 schreef:Is er trouwens een lijst waar je kan waar er wordt aan gewerkt en wat er zal verschijnen?
Zo'n lijst zal wel bestaan, maar niet toegankelijk zijn voor klanten. Lijkt me logisch.
Waarom niet? Er zijn zoveel bedrijven die als er een fix is uitgerold, een stand van zaken geven. Uiteraard Telenet niet.
Microsoft! 😄
Ik wordt een dagje ouder, help me eens, mijn geheugen laat me in de steek. Hoe zat dat weer met de windows update was het niet 03/2018?
Ik heb eens bij de engineers nagevraagd of er op dit moment nog gekende problemen zijn gerelateerd aan Dolby. Zij gaven me aan dat er één iets nog op hun radar staat, namelijk het volgende.
Indien de Dolby instelling op de TV-box aan staat, gaat hij altijd Dolby gebruiken ook bij stereo geluid. Dit zouden ze nog graag aanpassen/optimaliseren in samenwerking met de aanbieder van de hardware. Meer details of timing konden ze me niet geven.