Beantwoorden
chukky
Professional Weetjesweter
Trick or treat? All I want for X-mas is YOU On a roll... Dat loopt vlotjes.

Duitse zenders op telenet tv app?

Waarom zijn deze niet toegevoeg   ( ARD , ZDF enz... ) op  de telenet tv app , terwijl wel de buitenlandse zenders als TRT ,Israël + enz er wel op staan 

17 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

@Arnie  Het gaat over de radio zender denk ik, elke keer dat ik keek was het een logo en de radio zender als geluid.

heb nog geen ander beeld gezien, zie ook geen uren van andere uitzending op de EPG zie ik om 17 uur iets anders, voor de rest information…

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

@Arnie  schreef:
Ik zag in de screenshot van @chukky ook de Duitstalige zender BRF (Belgischer Rundfunk)

Volgens hun eigen website is die zender bij alle providers te zien, behalve Telenet....

BRF (tv) is niet beschikbaar bij Telenet en dat is niet zo heel raar.

• die zender heeft 1 a 2 uur aan programma's per dag (dat is nog minder dan de gemiddelde regionale zender in Vlaanderen)
  • En Telenet is met TV volgens mij niet actief in de Oostkantons (in tegenstelling tot VOO, Orange & Pickx).

BRF 1 (radio) is wel beschikbaar bij Telenet

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
Arnie
Professional Allesweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak GP, kort voor Giga Poster!

@Master-Magic ze hebben inderdaad maar een zeer beperkte programatie, met een uitzending van het programma Blickpunkt op vrijdag vanaf 17:45.
Dat programma is ook via de website mediathek te zien (ik weet niet of daar geo-controlle op zit), dus wellicht geen groot gemis, en misschien niet direkt nodig hiervoor een kanaal voor te gebruiken. Anderszijds, een digitaal streaming kanaal (geen DVB-C) neemt niet veel plaats.

Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.