Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Eco mode tv box

Is Telenet nu echt een charmeoffensief aan het voeren door alle tvboxen in eco-mode te zetten. Is dat nu echt om te verdoezelen dat ze al enkel jaren ter plaatse trappelen met hun internet aanbod maar toch de prijs altijd maar verhogen? En ja, je kan zogenaamde voordelen doen maar je moet wel eerst geld uitgeven om zogezegd geld te verdienen. Terwijl de aanbiedingen mits een beetje zoeken er ook zijn zonder verplichtingen. Het wordt echt huilen met de pet op, als zijn hun grote concurrenten geen haar beter.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
7 reacties
FJ_Mike
Experienced Beetjesweter
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Eco mode tv box

Idem hier. Mijn Home Assistant integratie voor de tv box werkte gisteren ineens niet. Ik zag ook een geel lampje, wat ik normaal gezien niet zie, enkel blauw en wit. Geen foutmelding in Home Assistant, dan maar eens instellingen tv box gaan bekijken en jawel, eco modus aan. 🙄 Ongevraagd, zonder verwittiging.

WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij Netweters wikipedia! De nieuwe Einstein!

Eco mode tv box

@FJ_Mike  schreef:

Ongevraagd, zonder verwittiging.

Ik heb daar in oktober een aankondiging van gekregen en de dag na de wijziging een een tweede mail.

Dus normaal krijg je wel een verwittiging. Mogelijk ging er iets mis bij jou.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
FJ_Mike
Experienced Beetjesweter
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Eco mode tv box

Er ging iets mis bij Telenet. 😉 Dat gebeurt wel meer. Bij mij niet, niets ontvangen.

StefaanH
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Krak 2018 Een echt antwoordkanon jij!

Eco mode tv box

Ik heb nog twee digicorders, @WG94 , en ga die binnenkort (van moetes ...😢) vervangen door TV-Boxen. Als ik hier nu lees dat die dingen standaard in eco modus gezet worden (wat daar exact het resultaat / de impact van is weet ik dus nog niet ...) ben ik daar dus niet echt blij mee ...

Los daarvan, wat mij nog meer tegen de borst stuit: met mijn twee digicorders had ik (eigenlijk mijn madam 😇) dubbele opname capaciteit tegenover één enkele digicorder, maar dat voordeel is dus niet meer van toepassing op de TV-Box.

Dat heeft heeft mij dus tot hiertoe tegengehouden om de overstap te maken. Helaas wordt mij nu het mes op de keel gezet ...😞

StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Dat verdient een trofee! Organisatietalent!

Eco mode tv box

@StefaanH ik zou het nog zolang mogelijk uitstellen zolang het nog kan.

opnemen kan nog binnenkort, alleen zal de epg maar 2 dagen ver gaan.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be

Fiber: 8500/2400
WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij Netweters wikipedia! De nieuwe Einstein!

Eco mode tv box

@StefaanH  schreef:

Als ik hier nu lees dat die dingen standaard in eco modus gezet worden (wat daar exact het resultaat / de impact van is weet ik dus nog niet ...) ben ik daar dus niet echt blij mee ...

Je kan dat gewoon wijzigen in de instellingen. Ze hebben gewoon de standaard instelling gewijzigd. Wie trouwens daarvoor zelf die instelling aangepast had (zoals ik) heeft helemaal geen automatische aanpassing gekregen.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
waterrat1978
Professional Meerweter
Jij #DTV. Goed bezig! Lees je nog iets anders? ;-) WOW! Full speed writing!

Eco mode tv box

nog tot minstens eind november zal je de digicorder nog aktief kunnen blijven gebruiken volgens mij.

en ik geloof dat ik enkele maanden geleden een nieuwsbericht las van telenet(weet niet meer welke website) van,

eind 2026 beslissen we als telenet of we er misschien toch langer mee doorgaan met de digicorders.

wellicht zal er ergens deze zomer meer nieuws komen over de datum,denk ik.