24750
netweters
|
152318
antwoorden
|
20691
vragen
|
- Ondertiteling is groter maar mocht iets "vetter" zijn. De timing van de ondertiteling is goed.
- Lipsync bij Dolby Audio is beter maar nog niet perfect. Geluid komt nog iets te laat.
Wat ik nog steeds mis:
- 2 X vooruit spoelen met geluid en zonder de 2X en balk in beeld.
- Automatisch zappen bij herinnering.
Ik kan sinds de update via de tv box niets meer verwijderen uit de kijklijst. Schokkerig beeld op sommige momenten tijdens VOD/Terugkijk-TV/opnames zijn ook nog steeds aanwezig.
Net naar een opname gekeken van Abandoned Engineering op Discovery Channel en de lipsync was seconden verkeerd. Dolby Audio stond aan. Uitgezet en lipsync was weer OK.
in mijn kijklijst staat nu 2 films die ik normaal zou kunnen zien in play more maar niet kan opstarten, er staat gewoon kijklijst
films : deep bleu sea II en pacific rim
@Hofkens ik wil u zeker niet kwetsen!!!!, maar persoonlijk vind ik de kijklijst voor opnames overbodig, omdat ge die terug vind bij geplande en opgenomen, voor betalende bestellingen vind ik die lijst dan weer wel goed.
we zitten nog altijd in testfaze, dus zeker ook u bevindingen melden op nr .....
Jos
@Ex-Netweter schreef:@Hofkens ik wil u zeker niet kwetsen!!!!, maar persoonlijk vind ik de kijklijst voor opnames overbodig, omdat ge die terug vind bij geplande en opgenomen, voor betalende bestellingen vind ik die lijst dan weer wel goed.
we zitten nog altijd in testfaze, dus zeker ook u bevindingen melden op nr .....
Jos
Gaat over de kijklijst bij de TV Theek, opnames zet ik inderdaad niet in de kijklijst. 😉
Ik heb nu 2 problemen ondervonden sinds 4.13 update.
Ik kan de afstandsbediening niet meer gebruiken voor de tv om volume te veranderen. Nochtans ging het in 4.12 wel. Ik heb het nog wel eens willen koppelen aan de tv (lg oled 55b6d) via instellingen en dat lijkt te lukken in die twee stappen (volume en info test) maar na opslaan van settings werkt het toch niet.
En raar genoeg kan ik niets van films of series toevoegen aan mijn kijklijst
Verlies van mijn wifi connectie naar de box.
heb deze terug via wps moetten connecteren even in het oog houden of dit eenmalig is
@Cowboy_Henk, heb je de TV-box al eens zonder stroom gezet met de schakelaar achteraan? Indien dat niet helpt, maak je best 2 aparte posts aan voor elk probleem. Dan gaat het duidelijker zijn waarmee andere leden je op De Netweters moeten helpen a.d.h.v. de titel van je post. Of eens bellen naar 015/33.44.88 als het probleem blijft aanhouden.