24757
netweters
|
152464
antwoorden
|
20709
vragen
|
Al 2 dagen na elkaar probeer ik naar een opname te kijken die nog niet voltooid is. Telkens krijg ik de foutmelding CS2212 en moet ik het later opnieuw proberen. Wanneer ik dit 5 minuten later opnieuw probeer, start de opname wel maar niet vanaf het begin. Ook hetzelfde programma bekijken met terugkijk-tv lukt op dat ogenblik ook niet. Zijn er nog mensen die een soortgelijk probleem hebben?
als je via terugkijk tv wilt kijken naar de opname dan moet je eerst uw opname verwijderen die problemen heeft en dan kan je via terugkijk tv kijken, als het niet langer is dan 7 dagen natuurlijk.
veel succes.
@Master-Magic@ schreef:als je via terugkijk tv wilt kijken naar de opname dan moet je eerst uw opname verwijderen die problemen heeft en dan kan je via terugkijk tv kijken, als het niet langer is dan 7 dagen natuurlijk.
veel succes.
Het ging volgens mij NIET over terugkijk TV, die zit in Play en Play More.
Het gaat over achterna( ?) kijken een opname afspelen waarvan het laatste deel nog opgenomen wordt.
De omschreven problemen ken ik ook, ik weet echter niet of ze de dag daarna nog voorkomen als heel het programma opgenomen is.
Het gaat inderdaad om het naar een opname beginnen kijken die nog niet volledig opgenomen is.
Als het programma volledig opgenomen is, heb ik dit probleem nog niet gehad.
@Stijn4 melden op nr 015 33 44 88 en zeker vermelden over welke zender en welke aflevering het gaat dan kunnen ze gericht onderzoeken, dat zou u hier ook moeten doen, zo kunnen wijzelf vergelijken of we het ook hebben gehad met diezelfde zender, ik persoonlijk hou dat zo niet bij omdat er de laatste weken al verschillende zijn geweest met foutmelding, als ze het de dag nadien nog hebben verwijder ik die gewoon.
Jos
@Theo2@ schreef:
@Master-Magic@ schreef:als je via terugkijk tv wilt kijken naar de opname dan moet je eerst uw opname verwijderen die problemen heeft en dan kan je via terugkijk tv kijken, als het niet langer is dan 7 dagen natuurlijk.
veel succes.
Het ging volgens mij NIET over terugkijk TV, die zit in Play en Play More.
Het gaat over achterna( ?) kijken een opname afspelen waarvan het laatste deel nog opgenomen wordt.
De omschreven problemen ken ik ook, ik weet echter niet of ze de dag daarna nog voorkomen als heel het programma opgenomen is.
In de vraag stond ook dat het via Terugkijktv niet ging...
Wij hebben dit probleem ook.
En als goeie tester wilde ik dit uiteraard telefonisch melden op 015/66 66 66.
Daar ben ik dan een kwartier in wacht gezet en heb ik zelf opgelegd.
Dan ben ik hier een beetje gaan rondneuzen want op de Telenet website vind je niks over problemen ivm de nieuwe TV box en kwam ik bij een ander telefoonnummer 015/33 44 88 uit.
Dat gebeld, tien minuten in wacht gezet en dan de mededeling gekregen dat ze deze foutmelding al heel vaak hadden doorgekregen maar dat er voorlopig nog niets aan gedaan kan worden.
Misschien is het dan wel nuttig om dat toch ergens te melden net als het speciale telefoonnummer trouwens!
@Mungo@ schreef:Dat gebeld, tien minuten in wacht gezet en dan de mededeling gekregen dat ze deze foutmelding al heel vaak hadden doorgekregen maar dat er voorlopig nog niets aan gedaan kan worden.
Misschien is het dan wel nuttig om dat toch ergens te melden
Akkoord een lijst je met "erkende" bugs, die in wacht staan om op te lossen, zou inderdaad interessant zijn.
Dan kunnen wij en de helpdesk mensen hun tijd besteden aan nog niet "erkende" bugs.
Het is niet de bedoeling dat wanneer een bug al "gekend" is, dat deze niet meer gemeld zou moeten worden.
In de meeste gevallen is het vrij belangrijk om te weten of een bug slechts 1x is voorgekomen of dat deze dagelijks meerdere keren bij verschillende mensen voorkomt.
@Arne94@ schreef:Het is niet de bedoeling dat wanneer een bug al "gekend" is, dat deze niet meer gemeld zou moeten worden.
In de meeste gevallen is het vrij belangrijk om te weten of een bug slechts 1x is voorgekomen of dat deze dagelijks meerdere keren bij verschillende mensen voorkomt.
Ik begreep dat een bug die slechts één keer gemeld is, nog niet bevestigd is, nu niet direct prioriteit krijgt.
Een bug die al verschillende malen gesignaleerd is, te reproduceren is en al gepromoveerd is om "op te lossen", wint echt niet zo veel meer als er nog 10 man belt.
Na een "update" wordt het dan weer anders natuurlijk, maar hier zit de crux.
Een update kan op de box , maar ook op jullie weergave uit de Cloud en zelfs op jullie opname naar de Cloud, die laatste twee weten wij niet, dus daar kunnen wij niet op inspelen...of wij moeten feedback krijgen.
Fout CS2212 is mij ook niet onbekend, daarjuist ook een melding gekregen CS2512 bij het willen opstarten van een BBC Entertainment programma van 29 okt. 15:15. Dat programma was die dag niet volledig opgenomen; opname gewist en dus uitgesteld willen kijken.
Zal straks of morgen nog eens proberen.
Ik heb in deze testperiode niets tegen foutmeldingen, maar weet wel graag wat die codes betekenen.
Een lijstje met uitleg zou inderdaad niet slecht zijn.
Is doorgegeven aan TVbox helpdesk.
P.S: CS2200 bestaat ook nog
@Leopold4 ja dat kopt die dag was er iets mis met die zender, ik heb het ook verwijderd omdat ze het toch meerdere malen uitzenden, maar melden blijft belangrijk, bv alles verzamelen en om de week doorgeven.
Jos
Krijg ook die foutmelding fout:2212. En krijg dan ook de raad later opnieuw te proberen.
Later terug geprobeerd, maar blijft hetzelfde, er is maar een mogelijkheid , het programma te verwijderen.
Krijg soms de foutmelding bij het afzien. Heb dan het hele programma (serie) afgezien en dan geen plot
Groetjes
Deze dus.