24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Vandaag overgeschakeld naar Telenet, omdat ik dacht dat dit beter ging zijn... niets is minder waar, tv werkt niet en heeft foutcode CS1010 technieker zei deze ochtend om 08.00 dat dit 2 uurtjes ging duren, gebeld om 10.00 en de persoon zei dat ze er mee bezig zijn... nu 17.34 nog steeds geen tv!!!!!
aan de berichten te zien met foutcode CS1010 hou ik mijn hart vast hoelang dit van mij zal duren! Bellen haalt niets uit blijkbaar gewoon wachten, kan 5 dagen duren.... topservice?????
graag dringend aan antwoord hierop!
dank
Het hoeft niet zolang te duren. Bellen en blijven bellen tot het in orde is. 015/666666
Kies de optie voor technische problemen. (je kan tenslotte niet weten wat er scheelt)
Op de foto staat het ook vermeld: contacteer ons. Doen, zo snel je kunt.
Als je een foto wilt tonen moet je deze in de post, terwijl je deze schrijft bijvoegen met icoontje van dat fototoestel, bovenaan in het veld. Anders kunnen er slechts enkele personen de foto zien.
De reden dat ik bij een technisch probleem de telefoon aanraad is omdat bij keuze van deze optie er onmiddellijk een test uitgevoerd wordt op je lijn.
Dat maakt de uitleg die je moet geven al iets gemakkelijker.
Zoals ik dacht, na 10!!!!!!! keer bellen nog steeds niet geholpen! En nu zoals verwacht is het weekend, en zal het pas voor maandag zijn....
**bleep**service zo kan ik het noemen!
10!!!!!!! Keer gebeld!
steeds hetzelfde antwoord dat ze nu niets kunnen doen, dat er reeds een bericht verzonden is naar de technische back office....
maar ze kunnen me er niet mee doorverbinden, niemand kan iets doen, dus wachten is de boodschap...
als je een nieuwe boiler installeert wil je ook dat er direct warm water uitkomt...
dus ja het blijft een s h i t service!
het is weekend, dus zal het voor maandag zijn... bereikbaar zijn ze ( na telkens 30 min) maar de koe bij de horens vatten doen ze als ze zin en tijd hebben!
bull**bleep**, als je iets nieuw laat installeren wil je ook dat het werkt, want je betaald ervoor!!!!
@Cedricb schreef:Zoals ik dacht, na 10!!!!!!! keer bellen nog steeds niet geholpen! En nu zoals verwacht is het weekend, en zal het pas voor maandag zijn....
**bleep**service zo kan ik het noemen!
heb je dit op alle zenders?
heb je een/canvas/ketnet?
zo nee > zit je coax wel in? of is hij aangesloten aan de versterker?