24757
netweters
|
152404
antwoorden
|
20700
vragen
|
Beste ,
om de 5 a 10 min krijg ik de foutmelding CS2218 'sorry, we kunnen je opname niet afspelen'. Ik moet steeds mijn serie of film herstarten.
mvg
Dit betekent dat er een verbindingsprobleem is met de server waarop de opnames staan.
Ofwel slechte wifi --> TV-box aansluiten via netwerkkabel
Ofwel een probleem op het Telenet-netwerk --> Check dan met Telenet of er effectief een probleem is
Je kan ook het stappenplan van Telenet eens volgen: https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/telenet-tv---foutmeldingen/cs2218
Is via tv box . Meestal tussen 19.00 en 21.00
Herstarten ook al paar x geprobeert . Is half uurtje ok en dan beginnen de problemen terug
Ja , maar na een tijdje beginnen de problemen terug
Heb dit probleem al enkele weken
Ben aangesloten via netwerkkabel . Goeie verbinding . Heb 2 tv boxen . In de woonkamer geen problemen . Enkel tv box in slaapkamer heb ik problemen
Knop achteraan heb ik niet