Beantwoorden
BVDA
Freshman Beetjesweter
Pageturner! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Foutmelding CS2004 op tv box

Ik ben verhuisd op 22 april, sindsdien kan ik bepaalde posten niet meer bekijken vie mijn tv box. Voor mijn verhuis werkte dit zonder probleem, meermaal contact met telenet maar tot nu geen oplossing. Melding op tv" Sorry we kunnen dit niet afspelen  CS2004". signaal en diagnose ok. Resetten box bied ook geen oplossing. Iemand een idee ?

Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: bepaalde posten niet beschikbaar via tv box

0 Likes
3 reacties
WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

CS2004 is meestal een signaalprobleem.

Kijk de bekabeling naar je TV-box eens na en vervang eventueel de coax-kabel.

Heb je nog een ander coax-aansluitpunt in huis, probeer daar dan eens. Dit om uit te proberen sluiten of het probleem bij het aansluitpunt/de wandcontactdoos zit.

Het is ook mogelijk dat de storing buitenshuis is, dan moet Telenet een technieker sturen. Zelfs als ze zelf zeggen geen storing te zien wil dat niet perse zeggen dat er geen storing is.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Freshman Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!
Suzy
Community Manager
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! Tag away, my dear! TAGGING MASTER!

We delen nog graag een handige tip. Via de Hulp-pagina's op telenet.be kan je als klant makkelijk zelf opzoeken wat een foutmelding die je te zien krijgt op je TV-box precies betekent. Hier kan je bijvoorbeeld zien wat een CS2004-foutmelding wil zeggen en vooral wat je dan best even nakijkt. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.