24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Sinds gisteren krijg ik de foutmelding "Sorry, kan de opname niet afspelen". Tv-box uitgetrokken, geen beterschap.
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Foutmelding CS2217
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Ex-Netweter @GreetVD weet wel dat er vorige week een instorting was van een gebouw waar het netwerk van telenet op zit en wordt gevoed voor een deel van oost en west Vlaanderen, die link is nu naar gent gezet voor de kopstations voor het netwerk, heb vanmiddag gehoord dat er in Deinze bv uitval was van telenet een hele namiddag, weet niet of andere plaatsen er ook last van hebben, zag ook op allestoringen.be site dat er veel melding maken van problemen de laatste dagen.
heeft er misschien allemaal mee te maken daar de cloud ook via dat zelfde netwerk verbonden is.
ik denk dat het binnen paar dagen weer in orde is, is al paar keer voorgekomen dit probleem.
3e avond al, nog steeds geen oplossing?