24748
netweters
|
152287
antwoorden
|
20688
vragen
|
Bij het programmeren van opnames via https://www.telenettv.be zijn reeds geprogrammeerde opnames niet aangeduid met een rood bolletje in de TV Gids. Als ik een opname wil programmeren in de TV Gids die reeds geprogrammeerd is (maar voor mij niet zichtbaar met rood bolletje) krijg ik steeds de foutmelding pop-up rechtsboven "Oeps, er ging iets fout. Probeer het later opnieuw"
Is hier iets aan te doen en zoja wat ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat moet gemeld worden bij Telenet. Het doet zich hier ook voor. Ergens in het verleden heeft zich dat nog voorgedaan. Ik weet niet of dat nog steeds dat probleem is, of dat het opnieuw begonnen is.
Je kan daar dus zelf niets aan doen.
Groeten
Inderdaad oude ziekte die terug gekomen is...
@_Philip het feit dat geplande opnames (rode bolletjes) niet zichtbaar zijn in de tv-gids via www.telenettv.be of de TV-app, is een gekend probleem. Zie ook in dit topic.
Dag iedereen,
Ik heb de incident-trackers nog even nagekeken: het probleem is inderdaad nog steeds gekend en een oplossing is voorzien. Het enige waar ikzelf geen zicht op heb, is wanneer de patch effectief zal aangebracht worden.
Maar er wordt inderdaad aan gewerkt (onze ref.: INC000002886827).
Groeten,
Carl
Ik bemerk zojuist, met Firefox op iMac, dat de rode bolletjes terug zijn op de TV-gids...hartelijk dank.
Net gecheckt, de rode bolletjes zijn terug in de TV Gids bij reeds geplande opnames 🙂
Dank u 🙂
NIET OPGELOST. Wanneer ik op oz'n programma klik, dat opgenomen zou worden krijg ik het voorstel om het op te nemen ????? Ga ik daarop in, wat onzin is, dan krijg ik de bovenvermelde opmerking. Maar kans om de geplande opname te wissen krijg ik NIET ?????? Was ooit anders