Beantwoorden
_Philip
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Verander-je-wachtwoord-dag Dat loopt vlotjes. Goed gevonden! Netjes!

Foutmelding bij opnames via https://www.telenettv.be

Bij het programmeren van opnames via https://www.telenettv.be zijn reeds geprogrammeerde opnames niet aangeduid met een rood bolletje in de TV Gids. Als ik een opname wil programmeren in de TV Gids die reeds geprogrammeerd is (maar voor mij niet zichtbaar met rood bolletje) krijg ik steeds de foutmelding pop-up rechtsboven "Oeps, er ging iets fout. Probeer het later opnieuw"

Is hier iets aan te doen en zoja wat ?

0 Likes
9 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Foutmelding bij opnames via https://www.telenettv.be

@_Philip 

Dat moet gemeld worden bij Telenet. Het doet zich hier ook voor. Ergens in het verleden heeft zich dat nog voorgedaan. Ik weet niet of dat nog steeds dat probleem is, of dat het opnieuw begonnen is.

Je kan daar dus zelf niets aan doen.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Foutmelding bij opnames via https://www.telenettv.be

Inderdaad oude ziekte die terug gekomen is...

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Foutmelding bij opnames via https://www.telenettv.be

@_Philip het feit dat geplande opnames (rode bolletjes) niet zichtbaar zijn in de tv-gids via www.telenettv.be of de TV-app, is een gekend probleem. Zie ook in dit topic


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

CarlAtTelenet
Freshman Veelweter
Berichten: 167
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Foutmelding bij opnames via https://www.telenettv.be

Dag iedereen,

 

Ik heb de incident-trackers nog even nagekeken: het probleem is inderdaad nog steeds gekend en een oplossing is voorzien. Het enige waar ikzelf geen zicht op heb, is wanneer de patch effectief zal aangebracht worden.

Maar er wordt inderdaad aan gewerkt (onze ref.: INC000002886827).

 

Groeten,
Carl

--Metadata Engineer @Telenet
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Foutmelding bij opnames via https://www.telenettv.be

Ik bemerk zojuist, met Firefox op iMac, dat de rode bolletjes terug zijn op de TV-gids...hartelijk dank.

_Philip
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Verander-je-wachtwoord-dag Dat loopt vlotjes. Goed gevonden! Netjes!

Foutmelding bij opnames via https://www.telenettv.be

Net gecheckt, de rode bolletjes zijn terug in de TV Gids bij reeds geplande opnames 🙂

 

Dank u 🙂

CarlAtTelenet
Freshman Veelweter
Berichten: 167
De magic number! Even demarreren... Een bus vol! Warming up?

Foutmelding bij opnames via https://www.telenettv.be

Dag @Theo2 en @_Philip ,

 

Er heeft gisternacht inderdaad een upgrade plaatsgevonden op de Productie-backend. Het probleem uit deze thread was daarin verondersteld opgelost - blij dat jullie me voor waren met deze update 🙂

 

Groet,
Carl

--Metadata Engineer @Telenet
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Foutmelding bij opnames via https://www.telenettv.be

NIET OPGELOST. Wanneer ik op oz'n programma klik, dat opgenomen zou worden krijg ik het voorstel om het op te nemen ????? Ga ik daarop in, wat onzin is, dan krijg ik de bovenvermelde opmerking.   Maar kans om de geplande opname te wissen krijg ik NIET ?????? Was ooit anders

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Foutmelding bij opnames via https://www.telenettv.be

@Theo2 daar lijkt inderdaad nog iets mis te lopen, bedankt voor de feedback! 

 

In tussentijd kan je de geplande opnames wel nog wijzigen via Mijn TV > Opnames > Gepland (drop down menu). Sorry voor het ongemak! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes