24747
netweters
|
152250
antwoorden
|
20683
vragen
|
Hallo, sinds geruime tijd krijg telkens als ik een herhaling van het journaal laat en journaal 13u op één wil opvragen de foutmelding cs3400.
heb toestel opnieuw opgestart maar probleem blijft.
andere programma’s kan ik wel opvragen..
Nee, nog steeds zelfde melding…
Bij mij gaf alleen nog 13uur even een probleem tijdens de test. Dat probleem is dan, ook nu nog, weggegaan.
Herstart uw decoder nu nog eens. Het kan niet dat het bij mij OK is en bij u niet.
Laat iets weten ajb.
Groeten
Nog steeds niets…
Waarom zou het bij Jadie1 niet kunnen een probleem zijn als het bij jou wel gaat???
Ik heb de hele dag hetzelfde probleem CS3400 gehad. Ik wou ook uitgesteld naar het 13u journaal kijken. (en ja louishufk de box opnieuw opstarten is het 1ste dat ik gedaan heb).
@Ex-Netweter
Het feit dat zovelen hier een probleem melden dat niet algemeen is geeft aan dat er voortdurend verschillen zijn. Tussen @Jadie1 en mij was er vandaag in elk geval een verschil. Ik heb het door @Jadie1 gemelde probleem ook zelf (eventjes) gezien. Er is dus niets verzonnen. Zelf heb ik ook problemen gezien met de telenet app en de toegang tot mijn telenet.
Ondertussen weet ik wel dat je gemelde problemen niet wegwuift omdat men ze zelf niet heeft.
Groeten