Beantwoorden
Grosie
Professional Weetjeslezer
Berichten: 2
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Geen Beeld op Samsung Qled 9FN

Hallo

Ik krijg geen beeld op mijn Samsung qled van de tv-box, maar wanneer ik deze met de aan uit knop (aan de achterkant van de tv-box) uitschakel en terug inschakel krijg ik wel het welkoms scherm te zien, hierna komt het scherm met "Even geduld" waarna het beeld zwart wordt en mijn tv meld dat de bron niet daar is.

Ik heb de Tv-box dan aan en uit proberen te zetten met de telenet afstandsbediening en met de knop op  de voorkant van de Tv-box maar er wijzigt niets.

 

Iemand die mij hierbij kan helpen?

Moet ik ergens instellingen van mijn Tv wijzigen?

 

 

Tags (1)
0 Likes
5 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen Beeld op Samsung Qled 9FN

@Grosie  heeft u al eens geprobeerd de HDMI kabel te versteken in een andere poort ? Of eventueel eens een andere HDMI kabel te gebruiken.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Grosie
Professional Weetjeslezer
Berichten: 2
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Geen Beeld op Samsung Qled 9FN

@patrick37ja dit heb ik ook al geprobeerd, ik heb ook al een andere tv en computerscherm geprobeerd en hier werkt hij wel

0 Likes
Ex-Netweter
 

Geen Beeld op Samsung Qled 9FN

Als je de TV-box uitschakelt met het knopje achteraan een half minuutje wachten vooraleer je hem weer opzet.

De resolutie van de TV-box op automatisch zetten kan misschien ook helpen.

Maar als ik nu lees dat hij op een andere TV wel werkt dan moeten we misschien zoeken bij je TV.

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Geen Beeld op Samsung Qled 9FN

@Grosie 

Ik weet niet hoe lang je gewacht hebt om hem terug uit te schakelen. Best wel even wachten want de box heeft soms wel wat tijd nodig om te herstarten. Dat zwart scherm kan enkele keren terugkomen. Als je minuten lang gewacht hebt is er waarschijnlijk wel een probleem.

Eventueel ook modem herstarten. Nog een optie, fabrieksinstellingen terugzetten.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Geen Beeld op Samsung Qled 9FN

Kan je proberen om de hdmi-kabel eens uit te trekken en meteen weer in te steken terwijl beide toestellen aan staan? Doe eerst de ene kant van de kabel en daarna de andere kant.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes