24768
netweters
|
152542
antwoorden
|
20719
vragen
|
Ik wou een abonnement afsluiten voor TV bij Telenet en ik zou absoluut graag nog een Digibox hebben, gezien de mogelijkheid die je daar hebt om versneld af te spelen. Dit is echter geen optie bij het online afsluiten van een abo. Paar dagen geleden bericht gestuurd naar klantendienst; geen antwoord.. Voor ik bel: weet iemand van jullie het?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Men is ondertussen al een tweede versie digibox verder. Wat je wel kan doen, is een digicorder kopen op de tweedehandsmarkt, zijn daar ruim verkrijgbaar, en je tvbox in de kast zetten tet later, want samen gebruiken lukt ook niet.
Digibox en Digicorder zijn nog beschikbaar, zeker voor mensen die geen internet van Telenet hebben.
De Digicorder staat ook nogsteeds op de tariefpagina; zowel om te huren als aan te kopen.
Je kan ook altijd eens langsgaan in een Telenet-winkelpunt. Altijd iets makkelijker dan de hele uitleg via de telefoon te moeten doen.
Niet alle opties zijn beschikbaar via de website; zo is het ook niet mogelijk om een TV-abbonement af te sluiten zonder internet; dat kan echter wel in een winkelpunt of via de klantendienst.
@Marc9820 schreef:Men is ondertussen al een tweede versie digibox verder. Wat je wel kan doen, is een digicorder kopen op de tweedehandsmarkt, zijn daar ruim verkrijgbaar, en je tvbox in de kast zetten tet later, want samen gebruiken lukt ook niet.
@Marc9820 ja ik dacht dat ik het hier al allemaal had gelezen maar blijkbaar niet 😂🤣 een tweede versie van TV-box ist slimmen 😉
@Marc9820 schreef:Wat je wel kan doen, is een digicorder kopen op de tweedehandsmarkt, zijn daar ruim verkrijgbaar, en je tvbox in de kast zetten tet later, want samen gebruiken lukt ook niet.
Ja en voor iets huur betalen en dan het in de kast zetten, yeah right! En als Telenet dan zijn prijzen aanpast ben jij dan waarschijnlijk één van de eerste om overal op sociale media en forums te zitten brullen dat het afzetters en gangsters zijn zeker 😆
@wolfje0806 schreef:Ik wou een abonnement afsluiten voor TV bij Telenet en ik zou absoluut graag nog een Digibox hebben, gezien de mogelijkheid die je daar hebt om versneld af te spelen.
@wolfje0806 ik weet niet wat ze u wijsgemaakt hebben maar ik kan hier met mij TV-box op 4 verschillende snelheden afspelen + normale afspeelsnelheid!
Versneld afspelen met geluid zit er wel niet bij 😁 maar ik snap die fetisj niet eerlijk gezegd...
Fetisj?? 😂
Tsja, zonder geluid is het niet aangenaam TV kijken natuurlijk. 😉 Ik kijk erg graag op x2; het gaat mij anders te traag. 😆
De digibox zal niet binnen geweest zijn dan hebben ze hem bestelt of wouden ze alleen een digicorder geven
Je wilt een digibox dan vraag je hem om 1 te bestellen
Dan kan je het beeld doorspoelen met geluid bij de rest werkt het niet
@wolfje0806 schreef:Fetisj?? 😂
Tsja, zonder geluid is het niet aangenaam TV kijken natuurlijk. 😉 Ik kijk erg graag op x2; het gaat mij anders te traag. 😆
@wolfje0806 tja als jij op je 4K TV een 1080i digibox/corder wilt gebruiken moe jij da weten e, maar niet komen janken achteraf dat ze binnenkort de ondersteuning stopzetten e 😉
Sommige zijn echt wel rap tevreden, waarschijnlijk ook het goedkoopste Netflix abonnement in halve HD (720p) om dan te zeggen wow wat een mooi beeld, wat is 4K mooi man! 🤣😂
Jezus wat een hoop aannames over iemand die je niet kent en wat een hoop uitlacherij hier.. Gezellig..
Enfin: voor iemand die het antwoord op deze vraag wil weten (want ik weet dat er velen zijn die het x2 afspelen gebruiken): Telenet antwoordde dat je nog een Digcorder kan krijgen, maar je kan dit niet meer online regelen.
Ik vind snel tevreden zijn trouwens een leuke kwaliteit in het leven. Moet je misschien ook eens proberen. 🙂
@wolfje0806 schreef:Jezus wat een hoop aannames over iemand die je niet kent en wat een hoop uitlacherij hier.. Gezellig..
Sommige voelen zich de laatste tijd wel zeer rap aangevallen en uitgelachen e, het zal de tijdsgeest zijn. 😊
@wolfje0806 schreef:Telenet antwoordde dat je nog een Digcorder kan krijgen, maar je kan dit niet meer online regelen.
Ben zeer blij voor u maar nogmaals achteraf nie komen janken dat ze de ondersteuning binnenkort stopzetten e 😉
Wij vinden jouw reactie hierboven toch ook wat op het randje, @Ex-Netweter. Het kan helpen om je mening wat genuanceerder te brengen. We kunnen niet ontkennen dat jouw reacties vaak als een persoonlijke 'aanval' overkomen. Dus als je dat niet zo bedoelt, des te beter. Maar dan kan het anders formuleren wel handig zijn. 😉 Bedankt om erop te letten!