Beantwoorden
kvreusel2
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Wereld gedichtendag

Geen beeld na aanzetten TV-box

Ik heb deze week al 4x mijn tv-box moeten herstarten(=zonder stroom zetten) omdat ik geen beeld kreeg bij het aanzetten van de tv-box. Zijn er nog dingen die ik kan proberen of wordt het zowiezo een omruil in de shop?

0 Likes
8 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen beeld na aanzetten TV-box

@kvreusel2 

Je zou nog eens een nieuwe HDMI kabel kunnen proberen. Maar als je de tv box opstart start de tv dan ook op het goede HDMI kanaal op ? Daar kan soms ook een probleem zijn dat je HDMI 2 gebruikt maar dat je tv op HDMI 1 opstart. Maar anders zou ik eerst een andere HDMI kabel proberen in plaats direct om te ruilen.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Geen beeld na aanzetten TV-box

@patrick37 jij hebt nog bij de klantendienst van Telenet (of is het Orange want ik zie dat je op dit forum ook volledig los gaat) gewerkt zeker? 🤔 da is altijd de typische klantendienst uitleg hoe schuif ik het probleem zo rap mogelijk in de klant zijn schoenen. 😡 ik heb nog NOOIT geweten dat een kabel die je niet om de 5min loskopelt stuk gaat. een HDMI kabel sluit je eenmaling aan en klaar...

 

ale de kabel is mss wat kort door de bocht, is meestal de connector die de zwakste schakel is.

 

@kvreusel2 ga eens naar instellingen dan SYSTEEM en doe dan fabrieksinstellingen 😊

0 Likes
Ex-Netweter
 

Geen beeld na aanzetten TV-box

@kvreusel2 

Nee, dat gaat niet aan de HDMI kabel liggen.🙄

Ik had hetzelfde probleem en heb het voorlopig opgelost met de TV-box op snelle start te zetten ipv normale start. Na de volgende update ga ik terug normale start proberen.

(dus naar fabrieksinstellingen zetten zal ook overbodig zijn)

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen beeld na aanzetten TV-box

@Ex-Netweter 

Wat doet die opmerking er toe ? Het is een heel logische vraag en daar heb je echt geen klantendienst ervaring voor nodig. En waar ik wel of niet gewerkt heb voor mij een weet voor jou een vraag......

 

 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Geen beeld na aanzetten TV-box

@patrick37 mss kan het ook wel eens aan de hardware en daarbij horende software van Telenet liggen 😉, zo altijd meteen a het ligt bij de klant zijn installatie 😠

 

als ik dat soort vragen of raad wil bel ik wel naar de klantendienst daar zijn ze ook KRAK in dat soort dingen. 🙄

0 Likes

Geen beeld na aanzetten TV-box

@Ex-Netweter wat heb jij en andere toch met de normale stand? 2 Watt verbruik verschil...

ik vraag het gewoon e 😉 sommige media zijn ook zo gebrand op die futiliteiten als het op energie verbruik aangaat maar de grootste verbruikers daar zwijgen ze dan wel over...

0 Likes

Geen beeld na aanzetten TV-box


@Ex-Netweter  schreef:

@Ex-Netweter wat heb jij en andere toch met de normale stand? 2 Watt verbruik verschil...

ik vraag het gewoon e 😉 sommige media zijn ook zo gebrand op die futiliteiten als het op energie verbruik aangaat maar de grootste verbruikers daar zwijgen ze dan wel over...


Da gaan we u eens snel vertellen zé.

Als de TV-box op normale start staat dan start deze exact even snel op als mijn TV.

Bij snelle start is de TV-box veel sneller maar totaal zinloos want moet toch wachten op de TV...

Voor je zegt wat voor een oude brol is dat dan? Een Topklasse Samsung Qled QE55Q8D.

Jij moet jouw electriciteitsrekening betalen. Zal ik de mijne betalen...😉

0 Likes

Geen beeld na aanzetten TV-box

hahahahaha is dat werkelijk de reden? 🤣 man man waar jij u aan stoort

en by the way is hier net het zelfde 😉 maar heb ik er last van? helemaal niet, er zijn ergere dingen in het leven 😉

0 Likes