24758
netweters
|
152468
antwoorden
|
20712
vragen
|
Beste Netweters en tv box testers,
missen jullie ook het klokje op de tvbox?
alsook de zendernummer tijdens het kijken? 😉
mvg,
XiaoShiZi
Duw gewoon op de toets met het huisje of de toets lings van het huisje, en dan weet u hoe laat het is en welke zender er momenteel op staat. voor mij mocht zelfs al het licht uit op de tv box, of minder sterk ik vind het eerder storend dan nuttig.
Jos
Jos, was handig om een klok in huis te hebben zonder naar de tv te hoeven kijken 😉
Zender kan je inderdaad zien op het huisje doch is de klok zwak in beeld en onderste 1/3 van het beeld is ingenomen door meest bekeken zenders.
mvg XiaoShiZi
@XiaoShiZi2 sorry ik stond er niet bij stil, maar ik heb iets met klokken ik elke ruimte minstens 1 en ik de living heb ik er zelfs 4.
Jos
Ik mis vooral de zendernummering tijdens het kijken zo zie je tenminste op welke zender je staat en hoef je niet telkens je afstandsbediening te nemen , en het wit lampje is zelfs storend dat mag weg van mij . gr Erik
Ik mis vooral om te zien wat ik aan het doen ben want soms vergeet je dat wel eens 🙂
Hiermee bedoel ik dan of ik live aan het kijken ben (vroeger zendernummer), een opname (vroeger HDD) of iets aan het opvragen was (ALC), of iets uitgesteld aan het kijken ben (een minteken voor het zendernummer).
Maar een display is er niet en daar zal een software update niets aan gaan kunnen doen 🙂
Een klok zoals op de Digicorder is wel handig, zeker als systeem dan in stand-by staat...
@Dragunov404 schreef:Een klok zoals op de Digicorder is wel handig, zeker als systeem dan in stand-by staat...
Ik denk niet dat die klok er nog zal komen. Misschien in de volgende versie? (-;