24796
netweters
|
152747
antwoorden
|
20735
vragen
|
Hallo, hierbij wil ik melden dat de ondertiteling op de zender Vier bij een opname van Gert Late Night van eergisteren en gisteren de ondertiteling niet zichtbaar is. Als je op het 3 puntjes menu drukt dan staat er niks vermeld over ondertitels, je krijgt andere opties.
In mijn profiel heb ik ondertitels voor slechthorenden.
De opname stoppen en opnieuw starten helpt niet.
Kan dit opgelost worden?
@Suzy schreef:
@Ex-Netweter schreef:@Suzy Jij geeft dit door zodat het volgende week gewoon werkt bij opnames (Q2, Matroejskas, maandagavond)
@Ex-Netweter wanneer ik aangeef dat ik het heb doorgegeven, mag je er zeker van zijn dat ik dit ook effectief gedaan heb. Dingen zeggen, maar ze niet doen is niet zo mijn ding. 😉
Maar dat betekent ook dat ikzelf helaas niet meer kan doen. Al zou ik het wel tof vinden als ik elk probleem (klein of groot) zelf zou kunnen oplossen. Betekent dit dat het opgelost zal zijn tegen de aflevering van maandag? Ik hoop van wel, maar daar heb ik geen zicht op.
@Suzy Tuurlijk hoor. Voor de zekerheid nog eens aangehaald:-)
@Suzy schreef:
@Ex-Netweter schreef:@Suzy Jij geeft dit door zodat het volgende week gewoon werkt bij opnames (Q2, Matroejskas, maandagavond)
@Ex-Netweter wanneer ik aangeef dat ik het heb doorgegeven, mag je er zeker van zijn dat ik dit ook effectief gedaan heb. Dingen zeggen, maar ze niet doen is niet zo mijn ding. 😉
Maar dat betekent ook dat ikzelf helaas niet meer kan doen. Al zou ik het wel tof vinden als ik elk probleem (klein of groot) zelf zou kunnen oplossen. Betekent dit dat het opgelost zal zijn tegen de aflevering van maandag? Ik hoop van wel, maar daar heb ik geen zicht op.
En uiteraard telenet kennende is het weeral niet actief. 1 week...
@Suzy Kan jij dit aub nog eens doorgeven voor ondertitels bij opnames van matroejskas.
Waarom moet dit altijd op deze manier?
@Suzy schreef:
@Ex-Netweter schreef:@Suzy Jij geeft dit door zodat het volgende week gewoon werkt bij opnames (Q2, Matroejskas, maandagavond)
@Ex-Netweter wanneer ik aangeef dat ik het heb doorgegeven, mag je er zeker van zijn dat ik dit ook effectief gedaan heb. Dingen zeggen, maar ze niet doen is niet zo mijn ding. 😉
Maar dat betekent ook dat ikzelf helaas niet meer kan doen. Al zou ik het wel tof vinden als ik elk probleem (klein of groot) zelf zou kunnen oplossen. Betekent dit dat het opgelost zal zijn tegen de aflevering van maandag? Ik hoop van wel, maar daar heb ik geen zicht op.
@Suzy We zijn 2 weken verder en de ondertitels bij matroesjkas staan nog steeds niet aan.
Kan jij om een update vragen aub?
@Ex-Netweter had je opname van Matroesjkas van afgelopen maandag op Q2 ondertussen al ondertitels? Ik kreeg woensdag te horen dat het opgelost zou moeten zijn. Heb daarom zelf de opname voor de aflevering van aanstaande maandag ingepland om het te controleren.
@Suzy schreef:@Ex-Netweter had je opname van Matroesjkas van afgelopen maandag op Q2 ondertussen al ondertitels? Ik kreeg woensdag te horen dat het opgelost zou moeten zijn. Heb daarom zelf de opname voor de aflevering van aanstaande maandag ingepland om het te controleren.
@Suzy Van afgelopen maandag nog niet nee. Ik zal erop letten deze maandag:-) Thanks
Heb jij al idee wanneer die ondertitels die altijd te kort in beeld komen bij opnames in dat ander topic. Heb je daar ook een update over?
@Suzy schreef:@Ex-Netweter had je opname van Matroesjkas van afgelopen maandag op Q2 ondertussen al ondertitels? Ik kreeg woensdag te horen dat het opgelost zou moeten zijn. Heb daarom zelf de opname voor de aflevering van aanstaande maandag ingepland om het te controleren.
@Suzy Het werkte niet. Ma bon, het is niet meer nodig want de serie is toch afgelopen... Toch bedankt
@Suzy schreef:@Ex-Netweter had je opname van Matroesjkas van afgelopen maandag op Q2 ondertussen al ondertitels? Ik kreeg woensdag te horen dat het opgelost zou moeten zijn. Heb daarom zelf de opname voor de aflevering van aanstaande maandag ingepland om het te controleren.
@Suzy Waarom krijg ik hier geen feedback meer over? Hebt u zelf gezien dat het niet werkte bij de opname?
@Ex-Netweter ik heb het effectief ook opgemerkt op de laatste opname van Matroesjkas en doorgegeven. Maar gezien de serie is afgelopen, heeft men het dossier voor deze serie afgesloten. Dit wordt namelijk individueel onderzocht door het content team. Indien je het opnieuw opmerkt bij andere programma's, mag je dit zeker doorgeven aan Telenet via 015/66.66.66 of via Facebook of Twitter.
@Suzy schreef:@Ex-Netweter ik heb het effectief ook opgemerkt op de laatste opname van Matroesjkas en doorgegeven. Maar gezien de serie is afgelopen, heeft men het dossier voor deze serie afgesloten. Dit wordt namelijk individueel onderzocht door het content team. Indien je het opnieuw opmerkt bij andere programma's, mag je dit zeker doorgeven aan Telenet via 015/66.66.66 of via Facebook of Twitter.
@Suzy Wat heeft het in godsnaam dan nog voor zin om dit te melden? Ik bedoel, ik heb echt de indruk dat ondertitels bij jullie maar van ondergeschikt belang zijn.
Eerst seizoen, dan seizoen 2. Vervolgens wordt het gewoon niet gemaakt!
Ik verwacht trouwens nog altijd een update in het andere topic! Omdat dit een materie is die moeilijk kan uitgelegd worden aan eerstelijnshulp. Vooral als het externe callcenters zijn...