24749
netweters
|
152309
antwoorden
|
20690
vragen
|
Ziggo heeft dit erkend!
Zie link: https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/ziggo-next-geluid-zacht-39158/index2.html
Gaan jullie dit ook aanpakken, want dit is zeer hinderlijk?!
Het geluid van de tv box is bijna gehalveerd als je het vergelijkt met de digicorder.
Het enige dat hier nu helpt, is dolby aan te zetten. Maar bij geen dolby geluid uitzendingen is het geluid behoorlijk zachter!
Ik moet mijn Sony TV bijna op max zetten.
Hier is dit ook zo.
Bij de digicorder stond mijn receiver op 20
Met TV-Box moet hij op minstens 30 staan om een goed geluid te hebben.
Hier is geen extra toestel aangesloten. Als men het geluid uitschakelt hoort men de box alleen als je je oor zo goed als tegen de box houdt. Geen gezoem van de elektronica.
Als het geluid komt van de componenten in de box zal er aan dat toestel niet veel kunnen gedaan worden.
Groeten
heb dit ook al opgemerkt, geluid verminderd soms
mijn doulby staat nog altijd uit (ging niet simultaan), is dit opgelost?
Bij ons staat het geluid op 15 op de tv box met dolby geactiveerd.
De tv box is rechtsreeks aangesloten via HDMI aan een LG oled tv uit 2017.
Bij mij gelijk! Ik doe gelijk @Bolletje, mijn reciever luider zetten
Bij mij staat ook dolby actief want bij geen activatie, heb ik bij sommige films uit Play More geen geluid.
Ik heb het over de output van het geluid van de box.
Toch niet over een stom ventilatortje in de box zelf...
Ik zie geen rede om Uw excuses te moeten aanbieden. Iedereen kan iets verkeerd begrijpen of anders interpreteren.
@Ex-Netweter mag blij zijn dat er mensen zoals jullie zijn die willen helpen. Zijn antwoord kon ook mensvriendelijker geformuleerd worden.
Tuurlijk! Mijn excuses als men antwoord zo kort door de bocht was.
Ik wil gewoon graag van Telenet weten of dit ook erkend is zoals bij Ziggo en gefixt wordt in een volgende update.
Die firmware is dezelfde toch e? (Ziggo Next Box en Telenet TV Box)
Kan iemand van Telenet dit bevestigen dat dit gefixt gaat worden in een volgende update?
@Ex-Netweter
Je neemt hier voor best even contact op met de technische dienst van Telenet. Want Telenet kan hier geen oplossingen aanbieden. Om het vlugst antwoord te krijgen ga je best naar de Telenet pagina via Facebook.😉
Super! Promise?