Beantwoorden
DeWitten
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! It's your first party!

Geluid Bose lifestyle bedienen via Telenet TV Box

Ik heb recent een Tv-Box, deze gaat over een Bose Lifestyle voor het geluid. De versterker zit in een kast en met de bediening van de Bose lukt het mij om het geluid aan te passen wanneer de deuren dicht zijn. De afstandsbediening van de TV Box, veranderen van zender, ...... kan ik gebruiken met de  deuren dicht, wanneer de deur (MDF 18 mm) dicht is kan ik het geluid met deze afstandsbediening niet aanpassen. Kan er mij iemand hierbij helpen?

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: bedienen Bose life style

0 Likes
2 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5851
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geluid Bose lifestyle bedienen via Telenet TV Box

@DeWitten 

De afstandsbediening van de tv box is gekoppeld aan je Bose installatie ? 

Als de rest van de functies werken zou men verwachten dat het volume ook moet werken want dat gaat dan ook via je tv box. 

 

Misschien anders een IR oogje nemen en dat er aan koppelen als die mogelijkheid  er is maar dat weet ik niet direct voor de tv box of dat werkt.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1675
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Geluid Bose lifestyle bedienen via Telenet TV Box

@DeWitten Misschien kan je uw afstandsbediening van je tv gebruiken ipv de tvbox.

Ik heb ook een bose installatie en een digirecorder. Deze zijn automatische geconfigureerd door mijn tv. Ik gebruik dus alleen de afstandsbediening van mijn tv. Als ik de tv aanzet, gaat automatisch mijn bose en digirecorder aan. Zonder extra configuratie. Je moet ze alleen op de juiste poorten steken. 

De digirecorder werkt ook alleen met IR, maar deze kan aangestuurd worden door de tv.

Het geluid verloopt dus altijd via het Bose systeem. 


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes