Beantwoorden
Phille05
Experienced Beetjesweter
Berichten: 15
Dat loopt vlotjes. Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fourth party!

Goedkoopste luidsprekers aansluitbaar met TV-Box

Iemand een idee welke ludsprekers ik kan aanlsuiten op mijn TV Box waar ik het geluidsniveau van kan regelen via de AB ?

Ik sloot mijn decoder vroeger aan een monitor, veel sneller reactie dan een TV en ook nog goedkoper + ik kan kleiner formaat gaan.

Ik had logitech external speakers die ik met de decoder kon aansturen maar die functie is komen te vervallen blijkbaar in de TV Box

Iemand een voorstel, niets te fancy en uiteraard zo goedkoop mogelijk

0 Likes
8 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Goedkoopste luidsprekers aansluitbaar met TV-Box

@Phille05  er zijn verschillende soorten boxen te verkrijgen op de markt. Zelf heb ik een sonos systeem en dat werkt perfect. Oke het is niet het goedkoopste maar vind dat prijs kwalitiet goed zijn. Beste is denk ik eens googlen wat u wil en waar uw budget ligt om uit te geven.Er staan boxen in de tv box die aansluitbaar zijn dus u heeft ruim keus. Tegenwoordig hoeft het ook zo duur niet te zijn om een degelijk geluid te hebben en of een bioscoop ervaring te hebben.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Phille05
Experienced Beetjesweter
Berichten: 15
Dat loopt vlotjes. Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fourth party!

Goedkoopste luidsprekers aansluitbaar met TV-Box

dank voor het antwoord, een Sonos heb ik al in de Living staan, dat werkt allemaal zeer goed, ik zoek een goedkoper oplossing voor de kleiner TV plaats waar we het geluid kunnen aansturen met de Box. Dat moet geen bioscoop ervaring zijn, zolang het geluidsniveau maar kan geregeld worden
Ik zou niet weten wat voor iets ik kan aanschaffen, waarschijnlijk moet het optisch aangelsoten kunnen worden ...

 

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Goedkoopste luidsprekers aansluitbaar met TV-Box

@Phille05  ja er zal inderdaad een optische aansluiting nodig zijn met de tv box , tenminste zo heb ik het toch aangesloten. Moest het gaan om een bij ruimte , keuken of slaapkamer of zo kan men inderdaad iets goedkopers nemen dan is iets duurs te nemen niet nodig.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Phille05
Experienced Beetjesweter
Berichten: 15
Dat loopt vlotjes. Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fourth party!

Goedkoopste luidsprekers aansluitbaar met TV-Box

iemand een voorstel wat je zou kunnen aanschaffen ? Iow optische aansluiting en goedkoop, kwaliteit is ondergeschikt aan gemak hier

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Goedkoopste luidsprekers aansluitbaar met TV-Box

@Phille05 Dit misschien —> https://www.bol.com/nl/p/salora-sbo360-soundbar-bluetooth-aux-optical/9200000087953214/?country=BE&R...

 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Phille05
Experienced Beetjesweter
Berichten: 15
Dat loopt vlotjes. Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fourth party!

Goedkoopste luidsprekers aansluitbaar met TV-Box

TOP ! TNX !!!

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Goedkoopste luidsprekers aansluitbaar met TV-Box

Is er op de TVbox geen analoge audio out misschien? Dan wordt dat een klein beetje moeilijk uiteraard.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Phille05
Experienced Beetjesweter
Berichten: 15
Dat loopt vlotjes. Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fourth party!

Goedkoopste luidsprekers aansluitbaar met TV-Box

Salora besteld en aangesloten, maar die TVBox kent dat ding dus niet ...

Iemand een idee welke gelijkwaardig ?

0 Likes